قیمت باورنکردنی فروش مورچه‌ها در سنگاپور! +عکس

با اینکه مورچه نزد بسیاری از خانواده‌های جهان حشره‌ای مزاحم محسوب می‌شود و اگر از سموم دفع مورچه استفاده نکنند، دست‌کم در صدد راهکاری برای جلوگیری از حضور این حشره در خانه‌شان برمی‌آیند، در سنگاپور مورچه به عنوان یک کالای گرانبها خریدوفروش می‌شود.

اعتمادآنلاین، نیویورک پست در خبری نوشت، نوعی مورچه که به مورچه اهلی شهرت دارد هر عدد 200 دلار در سنگاپور دادوستد می‌شود.

به نوشته این روزنامه آمریکایی، یک تاجر سنگاپوری که تا پیش از شیوع ویروس کرونا به کار فروش لوازم الکترونیکی مشغول بود با آغاز قرنطینه مربوط به ویروس کرونا به فکر تجارت جدیدی افتاد که سود هنگفتی برایش به ارمغان آورده است.

قیمت باورنکردنی فروش مورچه‌ها در سنگاپور! +عکس

«جون یی» 41ساله که از سال‌ها پیش به نگهداری مورچه‌های اهلی (Just Ants) علاقه داشت فروش مورچه را برای مجموعه‌داران و علاقه‌مندان به داشتن «آکواریوم مورچه» در دوره قرنطینه آغاز کرد و بعد از چند ماه کارش رونق بسیار زیادی پیدا کرد.

به نوشته این روزنامه، قیمت هر عدد مورچه از 10 دلار (280 هزار تومان) آغاز می‌شود و به 147 دلار هم می‌رسد در حالی که برخی از این مورچه‌ها تا 219 دلار هم فروخته شده‌اند.

فروشگاه این مرد سنگاپوری اکنون به افراد تازه‌کاری که خواهان آکواریوم مورچه- که «فورمیکاریوم» خوانده می‌شود- هستند 30 نوع مورچه عرضه می‌کند. این مجموعه عبارت است از مورچه و ملکه آنها. بسیاری از این مورچه‌ها محلی‌اند، اما تعدادی را هم از خارج وارد می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان