واکنش واعظی به مناظره ترامپ و بایدن

خبرگزاری فارس: محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارز مورد نیاز وزارت بهداشت تامین شده و مانند همه دستگاه‌های دیگر با تأخیر همراه بوده و از حدود 10 روز قبل که رقم تخصیص داده شد، امیدواریم زودتر دارو‌ها و مواد اولیه برسد.

وی عنوان کرد: آقای ترامپ قبل از این هر چه خواستند در مورد ملت ما انجام دادند و نکته آقای رئیس‌جمهور درست است، اما نمی‌دانم چرا برخی در داخل کشور ناراحت هستند که آقای رییس‌جمهور به دنبال نفرین آمریکا است برخی که انقلابی هستند و دنبال تطهیر آمریکا هستند را نمی‌فهمم. به خاطر نگاه جناحی و سیاسی و نگاهی که به انتخابات 1400 دارند می‌خواهند همه چیز را فدا کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: دولت ده سال پیش نفت بالای 100 میلیون دلار می‌فروخت، اما حالا وضع با آن زمان فرق می‌کند و حالا یک جنگ اقتصادی تمام عیار است. مسأله انتخابات 1400 سرحال خودش، اما ما نباید آنقدر آدرس غلط بدهیم، تفرقه ایجاد کنیم و مردم را ناامید کنیم.

واعظی بیان کرد: کلیت مجلس و تعاملی که داریم برای حل مشکلات مردم است. وقتی اقلیتی در مجلس از تریبون رسمی مجلس استفاده می‌کنند برای اینکه حرف‌های تفرقه انگیز بزنند مایه تأسف است. نظر من این است که ساز و کاری تدوین شود که وقتی تریبون مقدسی باعث می‌شود حرف کذبی زده شود مقابلش ایستاده شود.

وی در واکنش به مناظره اخیر بایدن و ترامپ برای انتخابات آمریکا گفت: اصلا نمی‌توان نام آن را مناظره گذاشت، هیچ کجای دنیا چنین مناظره‌ای نمی‌کنند. حتی در آفریقا هم چنین مذاکره نمی‌کنند.

ادامه دارد...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان