قمه‌کشی اوباش در بیمارستان پورسینای رشت +فیلم

خبرگزاری مهر: رئیس بیمارستان پورسینا رشت با اشاره به حمله اراذل و اوباش به این مرکز درمانی، گفت: در این حادثه چند نفر مصدوم شدند که حال عمومی آن‌ها خوب است.

سیروس امیرعلوی- رئیس بیمارستان پورسینا رشت با اشاره به حمله اراذل و اوباش به این مرکز و ایجاد رعب و وحشت بین بیماران و همراهان، اظهار کرد: این اتفاق حدود ساعت 2 بامداد روز گذشته در بخش اورژانس این مرکز رخ داده است.

وی با بیان اینکه این افراد در بیرون از مرکز درمانی دعوا و آن را به داخل مرکز کشاندند، گفت: با انتقال مضروب دعوا به بخش اورژانس، طرفین همچنان درگیری را ادامه داده و در حمله چند نفره طرفین دعوا که همراه با قمه و ایجاد رعب و وحشت نیز بوده، تعدادی از همراهان بیماران مجروح شدند.

علوی با بیان اینکه اراذل و اوباش، سه تن از همراهان مضروب تحت مراقبت اورژانس و همچنین یک تن از همراهان سایر بیماران بخش را مجروح کردند، خاطرنشان کرد: وضعیت عمومی این مصدومان پس از ارائه خدمات درمانی به آن‌ها رو به بهبودی بوده و یک نفر از آن‌ها نیز امروز مرخص شده است.

وی با اشاره به تجربه و نوع برخورد کادر سلامت مرکز با حوادث نزاع و درگیری با چاقو و قمه، اذعان کرد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته هنگام انتقال مصدوم چاقو خورده به بیمارستان، کادر حفاظت فیزیکی با 110 تماس و از نیرو‌های انتظامی درخواست کمک می‌کنند که در پی این تماس نیز، کادر نیروی انتظامی در محل بیمارستان حضور یافته و آماده همکاری با کادر درمان شدند.

رئیس بیمارستان پورسینا رشت افزود: نیروی انتظامی، در همان دقایق اولیه محیط داخلی و بیرونی بیمارستان را آرام کرد.

دستگیری 4 نفر از عاملان ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان پورسینا رشت

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباشی که با حمله به یکی از مراکز درمانی رشت سبب ایجاد و رعب و وحشت شده بودند خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی رمضانی صبح چهارشنبه در این باره در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه بامداد روز گذشته در بیمارستان پورسینای رشت، اظهار کرد: پلیس به محض دریافت گزارش در محل حاضر شد.

وی با بیان اینکه اراذل و اوباش بعد از ایجاد درگیری از محل متواری شده بودند، گفت: پلیس بلافاصله با تشکیل تیم ضربت، برخورد با اوباش را در دستور کار قرار داد.

سرهنگ رمضانی با اشاره به دستگیری یکی از اوباش در حال فرار، گفت: این فرد در زمان حادثه در بیمارستان پورسینا با عربده کشی ایجاد رعب و وحشت کرده بود که شناسایی و در یک عملیات که قصد فرار داشت با اصابت گلوله پلیس به پایش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی رشت افزود: 3 نفر دیگر از اراذل هم شب گذشته در یک اقدام غافلگیرانه پلیس، دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان