کدام نماد‌های معاملاتی دماسنج بازار سهام را بالا بردند؟

خبرگزاری تسنیم: در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه بیش از 11 میلیارد و 159 میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 14 هزار و 474 میلیارد تومان در بیش از 957 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 10 هزار و 503 واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 503 هزار و 413 واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و مخابرات ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 78 میلیون ورقه به‌ارزش 3 هزار و 843 میلیارد تومان در 511 هزار و 814 نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 222 واحد رشد کرد و در ارتفاع 17 هزار و 675 واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های معاملاتی پتروشیمی مارون، پلیمر آریا ساسول و پتروشییم زاگرس شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین، بانک دی و پالایش نفت لاوان بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان