حذف چند طوطی از پارک حیات وحش انگلیس به خاطر ناسزاگویی به بازدیدکنندگان!

پنج طوطی یک پارک حیات وحش در انگلیس به خاطر ناسزاگویی به بازدیدکنندگان از معرض دید عموم برداشته شدند.

حذف چند طوطی از پارک حیات وحش انگلیس به خاطر ناسزاگویی به بازدیدکنندگان!

پنج طوطی یک پارک حیات وحش در انگلیس به خاطر ناسزاگویی به بازدیدکنندگان از معرض دید عموم برداشته شدند.

هنوز چند روز بیشتر از اهدای این طوطی ها به پارک حیات وحش لینکولنشیر در شرق انگلیس نگذشته بود که این پرنده های بددهن را به خاطر نثار کردن حرف های زشت به بازدیدکننده ها و کارکنان پارک از یکدیگر جدا کردند.

استیو نیکولز، مدیر این پارک می گوید: «اوضاع از کنترل خارج شده بود، همه شان داشتند فحش می دادند. ما کمی از بابت بچه ها نگران بودیم.»

او همچنین می گوید: «هر وقت رد می شدم به خودم هم فحش می دادند.»

این طوطی های خاکستری آفریقایی که اسم شان اریک، جید، السی، تایسون و بیلی است، از پنج صاحب مختلف اما در یک هفته به پارک اهدا شده و پیش از آنکه در معرض دید عموم قرار گیرند همگی در یک مکان قرنطینه شدند.

اما کارکنان پارک خیلی زود به بی اعصاب بودن این پرنده ها پی بردند!

تصویری از السی، یکی از طوطی های بددهن پارک حیات وحش لینکولنشیر!

نیکولز می گوید: «بعد از یک مدت خیلی کوتاه، به معنای واقعی کلمه شروع کردند به ناسزا گفتن به همدیگر. بیشتر از همه می گفتند “خفه شو”. یاد گرفتن آن برایشان خیلی راحت است. ولی این پرنده ها هر چیزی که فکرش را بکنید می گفتند.»

بیشتر بازدیدکننده های پارک از این توانایی طوطی ها لذت می برند. نیکولز می گوید: «هر چقدر پرنده ها به آن ها فحش می دادند آن ها هم جواب شان را می دادند.»

اما نگرانی ای که از بابت بازدیدکنندگان کم سن و سال پارک وجود داشت کارکنان را مجبور به جدا کردن طوطی ها از یکدیگر کرد و آن ها پرنده ها را موقتاً از معرض دید عموم برداشتند. کارکنان پارک لینکولنشیر امیدوارند طوطی ها حالا که از هم جدا شده اند، زبان خانواده پسندتری پیدا کنند.

نیکولز می گوید: «مواجهه با یک طوطی بددهن برای ما اتفاق غیرعادی ای نیست. شاید سه یا چهار بار در سال پیش بیاید.»

به گفته ی نیکولز، اما وقوع همه گیری باعث افزایش اهدای پرندگان از سوی صاحبان شان به پارک ها شده، چون حالا صاحبان شان مدت بیشتری را با آن ها می گذرانند و تصمیم می گیرند آن ها را به پارک ها اهدا کنند که در آنجا فضای بیشتری برای زندگی برایشان فراهم است.

او می گوید: «ما معمولاً هر دو هفته، یک یا دو پرنده می گرفتیم. ولی همین امروز هشت تا طوطی برایمان آوردند.»

طوطی خاکستری آفریقایی یکی از پرطرفدارترین گونه ی طوطی است و از تعداد زیادی از آن ها به عنوان حیوان خانگی در خانه ها نگهداری می شود.

تماشای این ویدئو را به شما پیشنهاد می کنیم:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان