ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس‌راه استان البرز از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محور کرج – چالوس خبر داد.

رضا گودرزی اظهار کرد: به‌منظور تأمین نظم و امنیت در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان البرز محدودیت‌های ترافیکی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: علاوه بر ممنوعیت تردد موتورسیکلت از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 صبح روز شنبه 12 مهر ماه در محور کرج - چالوس، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت نیز از محور یادشده ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه استان البرز خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه 11 مهر ماه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 روز جمعه 11 مهر ماه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

 

ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: ترافیک در محور کرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا سه‌راهی دیزین سنگین است.

گودرز محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در محور کرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا سه‌راهی دیزین سنگین است، همچنین در آزادراه تهران - کرج محدوده‌های گرمدره و پل کلاک ترافیک سنگینی وجود دارد.

وی با بیان اینکه ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا گلدشت و محدوده پل کردان سنگین است، تصریح کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پلیس‌راه مهرشهر تا مهرویلا و ساسانی تا پل فردیس نیز سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز متذکر شد: در دیگر محورهای استان ترافیک روانی در جریان است

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان