امیر دریادار کاویانی: امروز در قله فناوری منطقه قرار داریم

باشگاه خبرنگاران: به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار «حمزه علی کاویانی» با اشاره به ابعاد مختلف توانمندی‌های ارائه شده در نمایشگاه دفاع مقدس اظهار کرد: این نمایشگاه رسالت خود که همانا انتقال تجربیات به نسل جوان بود را محقق کرد.

وی افزود: امروز به برکت دفاع مقدس توانستیم دستاورد‌های مطلوبی را کسب کنیم که نشان از اقتدار دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش یادآور شد: در حوزه تحقیقات دفاعی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و جوانان و دانشگاهیان استفاده می‌کنیم تا دست برتر را در مقابل دشمن داشته باشیم.

امیر دریادار کاویانی با تاکید بر اینکه امروز ما در قله فناوری منطقه قرار داریم، گفت: متناسب با تهدیدات و نیاز‌های عملیاتی به سامانه‌ها و آرایه‌های دفاعی دست یافته‌ایم.

وی ادامه داد: در حوزه نیروی دریایی ارتش ما زنجیره‌ای از ادوات دفاعی در سطح، زیر سطح و در ساحل را در اختیار داریم تا از امنیت ملی و منافع کشور دفاع کنیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: در هر جایی که تهدیدی علیه ما باشد با اقتدار حضور پیدا می‌کنیم و از منافع کشور دفاع خواهیم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان