سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبر داد؛

آتش سوزی سوله‌ای در شهرک صنعتی چهاردانگه

ملکی درباره جزئیات حادثه آتش سوزی سوله‌ای در شهرک صنعتی چهاردانگه توضیحاتی داد.

آتش سوزی سوله‌ای در شهرک صنعتی چهاردانگه

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت 14:13 ظهر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در شهرک صنعتی چهاردانگه اعلام شد و خارج از حوزه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه همکاران به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند افزود: 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: عوامل آتش نشانی چهار دانگه هم در محل حادثه حضور داشتند.

ملکی بیان کرد: محل حادثه شهرک صنعتی است و در آن ده‌ها سوله و کارگاه در مجاورت هم وجود دارد و یکی از سوله‌ها به وسعت 400 متر دچار حریق شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: مقداری زیادی بشکه‌های مواد قابل اشتعال و انفجار در محل وجود داشت و تعدادی از بشکه‌ها قبل از رسیدن آتش نشانان منفجر شده بود.

او گفت: آتش نشانان عملیات را از چند طرف آغاز کردند و خوشبختانه با عملیات مناسب، از گسترش و سرایت آتش به اطراف جلوگیری شد.

ملکی با اشاره به مصدوم شدن آتش نشانی در این حادثه بیان کرد: آتش نشان تحویل عوامل اورژانس داده شد تا به مراکز درمانی منتقل شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: در حال حاضر نیرو‌ها مشغول لکه گیری و ایمن سازی محل هستند و تا دقایقی دیگر محل تحویل عوامل آتش نشانی چهاردانگه می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان