توصیه‌های یک موبایل قاپ حرفه ای؛ چه کنیم گوشی موبایلمان به سرقت نرود؟ + فیلم

این روز‌ها که موبایل قاپی در معابر افزایش یافته، یکی از سارقین حرفه‌ای بعد از آن که به دام پلیس افتاد، توصیه‌های جالبی را به شهروندان کرد.

توصیه‌های یک موبایل قاپ حرفه ای؛ چه کنیم گوشی موبایلمان به سرقت نرود؟ + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از افزایش تعداد سرقت‌ها به عنف، گوشی و کیف قاپی در خیابان‌های تهران، نیروی انتظامی در طرحی ویژه تعداد زیادی از سارقان، زورگیران و سارقان به عنف را بازداشت کرد.

در میان بازداشت شدگان یکی از سارقان و موبایل قاپ‌های حرفه‌ای حضور داشت. این سارق که در مقابل خبرنگاران از کرده خود اظهار ندامت می‌کرد و چند توصیه مهم و کاربردی برای شهروندان داشت تا گوشی‌های موبایلشان به سرقت نرود.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، با ارائه 3 راهکار خطاب به شهروندان، گفت: شهروندان موقع صحبت کردن در داخل وسایل نقلیه، باید شیشه خودروی خود را بالا بدهند و درب‌ها را هم قفل کنند.

این سارق با بیان اینکه شهروندان هنگام صحبت کردن در پیاده راه، گوشی را سمت دیوار بگیرند، افزود: این امر موجب می‌شود که سارق نتواند مدل گوشی را تشخیص دهد و به همین دلیل از خیر سرقت می گذرد.

وی ادامه داد: سارقان به دنبال سرقت گوشی های مدل بالا و خوب هستند و زمانی که گوشی مشخص نباشد، سارق دنبال آن نمی‌روند.

این سارق در آخرین توصیه خود گفت: همچنین افراد در خیابان، نباید با تلفن‌های همراه خود بازی کنند چرا که هم سرقت آن آسان و هم مدل گوشی به راحتی تشخیص داده می شود.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر