وضعیت آب و هوا در ۱۶ مهر/

آخرهفته بارانی در تهران و شمال

 باشگاه خبرنگاران: طی آخرین پیش بینی‌های نقشه‌های هواشناسی، امروز و فردا در سواحل شمالی دامنه‌های جنوبی البرز، برخی مناطق شمال غرب کشور و همچنین در استان‌های کرمانشاه، مرکزی، همدان، قم و ارتفاعات غربی اصفهان بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و در شمال شرق، شرق و مرکز کشور بارش پراکنده و وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

امروز رگبار شدید باران و رعد و برق در گیلان، البرز، تهران، مرکز و نیمه شمالی آذربایجان غربی، نیمه شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، مازندران، نیمه شمالی قزوین و ارتفاعات شمال غرب سمنان پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران نیمه ابری تا ابری، همراه با مه صبحگاهی، در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

در روز جمعه به جزء شمال غرب در سایر مناطق ذکر شده بارش ادامه داشته و در لرستان، چهارمحال و بختیاری، برخی مناطق کرمان نیز بارش گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد. در این مدت در ارتفاعات البرز، زاگرس شمالی بارش برف دور از انتظار نیست.

شنبه و یکشنبه در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک رخ می‌دهد و در سایر مناطق آسمان صاف و آرام است.

طی روز‌های جمعه و شنبه در سواحل شمالی دامنه‌های جنوبی البرز شمال شرق و شرق کاهش 4 تا 6 درجه‌ای دما و در شمال غرب افزایش نسبی دما و روز‌های شنبه و یکشنبه در جنوب شرق کاهش 4 تا 6 درجه دما و در نوار غربی افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

همچنین دریای خزر روز‌های پنجشنبه و جمعه و خلیج فارس بعد از ظهر پنجشنبه و روز جمعه مواج است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان