نهادهای نظارتی ورود کنند؛

یک فرد معلوم‌الحال در پشت پرده شکایت النصر از پرسپولیس!

یکی از اتفاقات زشت رخ داده در این روزها براه افتادن جو منفی علیه تنها نماینده کشورمان در فینال لیگ قهرمانان آسیاست که سابقه قبلی هم داشته است.

سرویس ورزش مشرق – این روزها اتفاقی رخ داده که به خودزنی و جبهه گیری علیه بخشی گسترده از مردم و البته پرچم جمهوری اسلامی ایران شبیه است.

فردی در داخل کشور رسانه ای دارد و البته با توجه علایق رنگی اش تبدیل به یکی از عوامل افشای مسایل داخلی کشور به نهادهای خارجی شده است. فردی که به باندبازی و لابی گری در به کار گیری مربی و بازیکن  شناخته می‌شود و از مجموعه اش کنار گذاشته شده است. 

با توجه به وضعیتی که امروز برای باشگاه پرسپولیس ایجاد شده و سم پاشی هایی که از داخل علیه نماینده کشورمان صورت می گیرد لازم به نظر می رسد نهادهای نظارتی مانند پلیس فتا به این موارد ورود کرده و مانع از انتقال اخبار و شایعات غلط از داخل ایران به ای اف سی و یا نهادهای دیگر شوند.

این فرد معلوم الحال که با استفاده از احساسات رقیق مشتی جوان خام آنها را به اسم تعصب و حمایت از تیم خودی علیه پرسپولیس شورانده و باعث شده به اشتباه مسایل را به اطلاع ای اف سی برسانند و به نوعی امنیت ملی را به خطر بیاندازد، چند روزی است که از کشور خارج شده و می‌طلبد نهادهای نظارتی یک بار برای همیشه جلو اقدامات این فرد را بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان