دستاورد هتل دار شمالی برای استقلال، حاشیه و دیگر هیچ

حضور ۲۰ ماهه رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در این باشگاه چیزی جز ایجاد حواشی برای این باشگاه در بر نداشته است.

به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل زاده در بهمن ماه سال 97 به عضویت هیات مدیره باشگاه استقلال در آمد. فردی که در آن زمان تحت عنوان مالک یکی از هتل های معروف شهر رشت وارد هیات مدیره شد و به عنوان نایب رئیس فعالیت کرد.

وی که هیچ تخصصی در فوتبال نداشت، مثل تمامی افراد ناشناخته با عنوان فعال اقتصادی وارد هیات مدیره استقلال شد تا به نوعی گره از مشکلات این باشگاه باز کند اما با گذشت نزدیک به 20 ماه از حضور وی در یکی از باشگاه های پرطرفدار پایتخت، شاهد هستیم نه تنها مشکلات حل نشده بلکه چالش ها و حواشی با وجود فردی چون خلیل زاده به عنوان رئیس هیات مدیره بیشتر هم شده است.

نکته عجیب تر اینجاست که در این 20 ماه پست های خلیل زاده در استقلال یک به یک تغییر کرده اما او هرگز از جایش تکان نخورده است. وی مدتی به عنوان نایب رئیس هیات مدیره فعالیت کرد، سپس به سمت رئیس هیات مدیره رسید و مدتی هم به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شد که اوج حواشی در همان زمان رخ داد. شکایت یک خانم از رئیس هیات مدیره استقلال، اختلاف با عبدالرضا موسوی و... کوچکترین حواشی پیرامون رئیس هیات مدیره بود.

بیشتر بخوانید:

تلاش خطیر برای بازگرداندن اعتبار با اقدامات نخ‌نما شده

مالک یکی از هتل های شهر رشت سال گذشته در زمان حضورش به عنوان سرپرست با سفر عجیبی که به قطر داشت، مدعی شد قرار است استراماچونی را برگرداند. وی حتی برای انتقال پول این مربی به حسابش راهی چند کشور هم شد اما او هم مثل اکثر مدیران استقلال در سالهای اخیر نتوانست توفیقی در اجرای برنامه ها داشته باشد.

رئیس هیات مدیره استقلال البته در یک ماه اخیر هم کم برای این تیم حاشیه ایجاد نکرد. حمایت های وی از فرهاد مجیدی بعد از جدایی استراماچونی باعث ایجاد شایعات پیرامون بازگشت این مربی به استقلال شد اما عضو هیات مدیره هر گاه فشار هواداران را برای انتقاد حس می کرد، عقب نشست و در سکوت کارهای خود را پیش برد.

اختلاف وی و احمد سعادتمند یکی از بزرگترین مشکلات طی ماه های اخیر بود که کم به این باشگاه ضربه نزد. اوج اختلافات طرفین به شکایت کارگزاری آریا برتر بر می گشت که حتی پای سعادتمند را به دادگاه هم باز کرد.

خلیل زاده که با مدیرعامل برکنار شده استقلال برای پرداخت پاداش به بازیکنان بعد از بردها، رقابت خبری داشت، سعی می کرد در بعد رسانه ای از سعادتمند کم نیاورد و با وعده های پاداش عجیب که بعضا رسانه ای کردنش صدای بازیکنان را هم در می آورد خود را مطرح کرد.

اما سوال اینجاست، حضور بیش از 20 ماهه فردی که ریاست هیات مدیره استقلال را بر عهده دارد، چه آورده ای برای این باشگاه داشته است؟ آیا استقلال از کنار نام خلیل زاده سود برده یا خلیل زاده از کنار نام استقلال؟

آیا در شرایطی که استقلال در بحران کسب مجوز حرفه ای است با حضور فردی با پشتوانه مالی خلیل زاده باید چنین روزهایی را تجربه کند؟ قاعدتا پاسخ این سوال«نه» است اما مشخص نیست وزارت ورزش چرا باید فردی را که هیچ آورده ای جز حواشی پشت پرده برای استقلال ندارد به عنوان رئیس هیات مدیره در این باشگاه حفظ کند؟

به نظر می رسد استقلال بعد از برکناری مدیری چون سعادتمند که این باشگاه  تبدیل به ویرانه کرده، باید خالی از افرادی شود که در شرایط تنها تماشاگر و به عنوان رئیس هیات مدیره در پست به این تاثیرگذاری، منتظر لغزش و اشتباهات مدیران دیگر بودند. مطمئنا حضور چنین افرادی نه تنها سودی برای استقلال ندارد بلکه این باشگاه را به پرتگاه هدایت خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان