حذف روش سنتی آبیاری فضای سبز در بخش مرکزی شهر تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۱ از تکمیل ۱۲۸ کیلومتر شبکه آبرسانی مکانیزه فضای سبز با هدف آبیاری قطره‌ای و مکانیزه درختان به جای روش های سنتی آبیاری در بخش مرکزی شهر تهران خبر داد.

حذف روش سنتی آبیاری فضای سبز در بخش مرکزی شهر تهران

به گزارش ایسنا، کورش خرد در این باره اظهار کرد: طول شبکه آبرسانی مکانیزه فضای سبز در این منطقه 165 کیلومتر است که تا کنون 128 کیلومتر از آن لوله گذاری و تکمیل شده است.

وی ادامه داد:طرح اصلاح شبکه و توسعه لوله گذاری فضای سبز منطقه 11 با هدف آبیاری قطره ای و مکانیزه درختان به جای روش های سنتی آبیاری اجرا شده است که با لوله گذاری 37 کیلومتر باقی مانده این شبکه آبرسانی مکانیزه تکمیل می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 تهران اضافه کرد:نقشه شبکه آبرسانی فضای سبز به تفکیک نواحی و محلات طراحی شده است و اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی بر اساس این نقشه انجام می شود.همچنین مناسب نبودن قطر لوله ها و کهنه بودن لوله های آبرسانی را از دلایل اصلاح شبکه و توسعه شبکه آبرسانی  است.

براساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه11 تهران، با تکمیل این شبکه ضمن جلوگیری از هدر رفت آب؛ سیستم سنتی آبیاری همچون استفاده از تانکر و شیلنگ جمع آوری خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر