اطلاعیه بهزیستی درباره آتش سوزی اردوگاه شهید باهنر تهران

بهزیستی استان تهران در خصوص علت حادثه آتش سوزی در اردوگاه شهید باهنر اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اطلاعیه بهزیستی درباره آتش سوزی اردوگاه شهید باهنر تهران

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اداره کل بهزیستی استان تهران در خصوص آتش سوزی اخیر در اردوگاه شهید باهنر تهران اطلاعیه داد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

ضمن ابراز تأسف از حادثه آتش سوزی ضایعه بار تاریخ هفدهم مهرماه جاری در اردوگاه شهید باهنر آموزش و پرورش که منجر به جان باختن یک فرد دارای معلولیت اوتیسم شده، به اطلاع می‌رساند؛ با عنایت به اینکه سازمان بهزیستی متولی مددجویان دارای انواع معلولیت‌ها اعم از جسمی و ذهنی است، در بررسی‌های اولیه مشخص شد، موسسه‌ای که پروانه و مجوز فعالیت آن از طرف بهزیستی صادر نشده بوده است، اقدام به برگزاری اردو برای تعداد 14 تن از معلولان اوتیسم در اردوگاه تفریحی آموزشی شهید باهنر می‌کند.

متأسفانه در اثر انفجار و ایجاد آتش سوزی در یکی از سوئیت‌های خوابگاه، یک نفر فوت کرده و یک نفر نیز دچار سوختگی شدید شده که برای مداوا به بیمارستان منتقل شده است.

نظر به مداخله موسسه‌ای فاقد مجوز از بهزیستی در امر خدمت رسانی به مددجویان سازمان بهزیستی، همان گونه که بار‌ها اعلام شده است، بهزیستی به عنوان متولی صدور مجوز فعالیت موسسات متقاضی خدمت به مددجویان، رأسا پیگیری قانونی لازم را در این مورد خاص انجام می‌دهد.

تأکید می‌شود دلسوزان و متقاضیان ارائه خدمات در حوزه‌های تخصصی بهزیستی ضروری است برای دریافت مجوز‌های لازم به ادارات بهزیستی مراجعه کنند تا ضمن اخذ مجوز فعالیت از آموزش‌های حرفه‌ای نیز برخوردار شوند.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان