در #تهران_ما پیگیری شد؛

مشکل سد معبر در خیابان احمد حسینی حل می‌شود؟

#تهران_ما موضوع مشکل سد معبر در خیابان احمد حسینی منطقه ۱۸ را پیگیری کرد.

مشکل سد معبر در خیابان احمد حسینی حل می‌شود؟

مشکل سد معبر در خیابان احمد حسینی حل می‌شود؟

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان، خواستار رسیدگی به وضعیت خیابان احمد حسینی در منطقه 18 شهرداری تهران شد.

امیر محمدی شهردار ناحیه 2 منطقه 18 شهرداری تهران با بیان اینکه این بخش از پایتخت با وجود فعالیت انواع و اقسام صنوف به راسته تجاری مبدل شده و روزانه خیل عظیمی از شهروندان به این محدوده می‌آیند، گفت: مدیریت شهری منطقه نیز به جهت آراستگی مناظر شهری و رفاه حال بیشتر شهروندان مبادرت به سرپوشیده کردن انهار معابر کرده تا علاوه بر حفظ محیط زیست شهری. عرض معابر نیز بیشتر شود.

وی ادامه داد: همین امر در پاره‌ای اوقات موجب شده تا کسبه محترم از این فضای تعبیه شده برای ایجاد سد معبر صنفی با قرار دادن محصولات خویش استفاده کنند و موجب نارضایتی شهروندان شوند که به طور قطع به یقین اعلام می کنم تدابیر شدیدی در جهت رفع این معضل در تمامی معابر و شاهراه‌های ارتباطی شاخص من جمله خیابان احمد حسینی بکار بسته شده تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

محمدی گفت: از زمان اعلام پیام شهروند عزیز نیز گشت‌های مستمر میدانی افزایش یافته تا خدمات و تدابیر مدیریت شهری ملموس‌تر شود.

بیشتر بخوانید 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان