پیشنهاد ۱۱ میلیاردی شجاع به باشگاه پرسپولیس!

آخرین خبر: شجاع خلیل‌زاده با توجه به عملکرد خوبش در لیگ قهرمانان آسیا پیشنهاد خوبی از الریان قطر دریافت کرده است.
به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که نقش زیادی در موفقیت‌های اخیر پرسپولیس و قهرمانی‌های این تیم داشت شجاع خلیل زاده بود، مدافع میانی قرمزها که گلزن ترین مدافع لیگ قهرمانان است موفق شد در این بازی ها گل‌های حساسی هم برای تیمش به ثمر رساند قبل از سفر به قطر برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا با مراجعه چند باره به باشگاه پرسپولیس خواستار افزایش مبلغ قراردادش شد. اما مدیران باشگاه پرسپولیس رسول پناه و رغبتی عضو هیات مدیره که وظیفه مذاکرات را همراه با افشین پیروانی بر عهده داشت اعلام کردند این بازیکن با باشگاه قرارداد دارد و بعد از فصل نقل و انتقالات بر سر مسائل مالی با او توافق می کنیم.
هر چند در بسیاری از رسانه ها این خبر مطرح شده بود که شجاع خواستار این شده تا به اندازه بازیکنان جدیدی که با پرسپولیس قرارداد بستند، پول بگیرد اما گفته می شود مدافع قرمزها پیشنهاد بالاتری به باشگاه ارائه داده است.
شجاع خلیل زاده بر خلاف مبالغی که این روزها درباره پیشنهاد وی از لیگ ستارگان قطر مطرح می شود از الریان قطر پیشنهاد یک میلیون و صد هزار دلاری دریافت کرده است، که از این پول با کسر مبلغ 400 هزار دلاری فسخ قراردادش، 700 هزار دلار به خودش می‌رسد که به پول ما و با دلار امروز چیزی حدود 21 میلیارد می‌شود.
در حال حاضر و بعد از انتقاد هواداران پرسپولیس از وی برای جدایی از این تیم مدیر برنامه‌‎های وی که مدیر برنامه یحیی گل محمدی هم هست به رسول پناه اعلام کرده است که شجاع با نصف پولی که از الریانی ها دریافت می کند در پرسپولیس ماندگار خواهد شد.
با توجه به قیمت ارز در بازار آزاد ایران اگر پیشنهاد مدیربرنامه های شجاع را به باشگاه محاسبه کنیم به عددی حدود 11 میلیارد تومان خواهیم رسید. گفته می شود شجاع در صورتی فصل آینده را در پرسپولیس ماندگار خواهد شد که باشگاه این مبلغ را به او پرداخت کند.
هرچند رسول‌پناه در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی از ماندن شجاع در پرسپولیس خبر می دهد ولی این بازیکن با توجه به بندی که در قراردادش دارد می‌تواند با پرداخت 400 هزار دلار و تکمیل مراحل فسخ قراردادش در سازمان لیگ بازیکن آزاد شود و به هر تیمی که خواست برود.
شجاع قبل از سفر به ازبکستان همراه با تیم ملی از طریق مدیر برنامه هایش کلیه کارهای فسخ قراردادش را انجام داده است و در صورتی که مدیران پرسپولیس نتوانند خواسته مالی او را تامین کنند با تکمیل مراحل اداری قراردادش را به صورت رسمی فسخ می کند تا به الریان قطر و لیگ ستارگان این کشور برود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان