ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان؟

تصاویری از همایون شجریان و سحر دولتشاهی در مراسم تشییع پیکر استاد محمدرضا شجریان منتشر شده که باعث شده برخی رسانه ‌ها حضور پررنگ این بازیگر سینما را در کنار خانواده شجریان، به عنوان عضوی از خانواده فرهنگی شجریان ها تعبیر کنند

ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان؟

حضور جنجالی سحر دولتشاهی در ماشین همایون شجریان در خاکسپاری استاد

به گزارش سیمرغ : روز 19 مهر ماه مراسم خاکسپاری استاد محمدرضا شجریان برگزار شد و سحر دولتشاهی بازیگر سینما و تلویزیون در این مراسم حضور داشت. حضور سحر دولتشاهی بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان یکی از معدود هنرمندان سینما که در مراسم خاکسپاری استاد شجریان و همچنین حضورش در خودروی شخصی همایون شجریان به شایعاتی که از دو سال گذشته درباره ازدواج این دو مطرح بود، دامن زد. برخی رسانه ‌ها اخباری را منتشر نموده اند که باید خانم سحر دولتشاهی را عضوی از خانواده فرهنگی شجریان بدانیم! خبری که هنوز سحر دولتشاهی و همایون شجریان تائید یا تکذیب نکرده اند.

سحر دولتشاهی در اتومبیل همایون شجریان
سحر دولتشاهی در اتومبیل همایون شجریان 

دو سال قبل نیز شایعاتی مبنی بر ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی در فضای مجازی دست به دست می شد اما در نهایت هیچ یک از آنها این شایعات را نه تایید و نه تکذیب کردند. ماجرا از این قرار بود که در تابستان سال 96 سحر دولتشاهی و همایون شجریان در نمایشی به نام «کنسرت نمایش سی» با یکدیگر وارد همکاری شدند. این نمایش که به مدت دو ماه در کاخ سعدآباد تهران به روی صحنه رفت، سحر دولتشاهی از بازیگران آن بود و همایون شجریان خوانندگی آن را برعهده داشت. مدتی بعد در پاییز همان سال شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی یکباره فضای مجازی را پر کرد. منشأ این شایعه نامعلوم بود، اما هر چه بود این خبر همچون بمبی در شبکه‌های اجتماعی منفجر شد. بسیاری از کاربران به صفحات همایون شجریان و سحر دولتشاهی در اینستاگرام هجوم بردند و شروع به اظهارنظر درباره‌ی این خبر کردند. این شایعه تا مدت‌ها سوژه‌ی بحث کاربران بود.

همایون شجریان و سحر دولتشاهی در مراسم اقامه نماز
همایون شجریان و سحر دولتشاهی در مراسم اقامه نماز 

همایون شجریان و سحر دولتشاهی، اما در برابر این شایعه سکوت کردند و هرگز آن را نه تأیید کردند و نه تکذیب. اما اکنون تصاویری که از سفر سحر دولتشاهی همراه با خانواده شجریان به شهر مشهد منتشر شده است، بار دیگر به این شایعات دامن زده است.

خانم دولتشاهی همچنین در طول روزهای گذشته پست مشترک خانواده شجریان را به مناسبت درگذشت اسطوره آواز ایران محمدرضا شجریان، در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و همراه با خانواده شجریان در مراسم خاکسپاری استاد شجریان حاضر شد.

سحر دولتشاهی و همایون شجریان در اتومبیل
سحر دولتشاهی و همایون شجریان در اتومبیل

همچنین سحر دولتشاهی با انتشار استوری هایی در صفحه شخصی خود از حضورش در خودروی شخصی همایون شجریان پرده برداشت. این بازیگر در کنار خواهران همایون شجریان افسانه و مژگان و همچنین رایان شجریان پسر کوچک این هنرمند در مراسم تشییع، نماز خواندن و خاکسپاری استاد آواز ایران با آنها همراهی کرد.

 

همایون شجریان
همایون شجریان

سحر دولتشاهی بازیگر زن ایرانی مهر ماه سال 1358 متولد شده است. سحر دولتشاهی از سال 1380 فعالیت در عرصه بازیگری را آغاز کرده و بازی در سریال توطئه فامیلی، فیلم سینمایی عرق سرد و عصر یخبندان را در کارنامه هنری خود دارد. خانم بازیگر مدرک لیسانس ادبیات نمایشی و لیسانس مترجمی زبان فرانسه دارد.

مراسم تشییع پیکر استاد شجریان در توس
سحر دولتشاهی در مراسم تشییع پیکر استاد شجریان در توس

شروع فعالیت حرفه ای همایون شجریان

او از سال 1370 به همراه محمدرضا شجریان و گروه آوا در کنسرت های آمریکا، اروپا و ایران (با تنبک) همراهی کرد و از 1378 به بعد در صحنهٔ کنسرت ها به هم خوانی با پدرش پرداخت. همایون شجریان کنسرت های بسیاری را با بزرگان موسیقی اجرا کرده و آثار زیادی را به همراه آنان در ایران و جهان منتشر کرده است که می توان به آلبوم کنسرت های «بی تو بسر نمی شود» و «فریاد» اشاره کرد که هردو اثر در سال های 2003 و 2005 نامزد دریافت جایزه گرمی شدند.

ازدواج و همسر همایون شجریان

گیتا خوانساری همسر همایون شجریان می باشد که در سال 1374 با همایون شجریان ازدواج کرده است و دخترش یاسمن بعد از دوازده سال ازدواجشان به دنیا امده است.

همایون شجریان و همسرش
همایون شجریان و همسرش

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان