شرایط فروش اقساطی رنو داستر و رنو سیمبل؛ خرداد ۹۶

نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران در بخشنامه جدید فروش خود، رنو سیمبل و رنو داستر را با شرایط متنوع نقدی و اعتباری به فروش مى رساند

شرایط فروش اقساطی رنو داستر و رنو سیمبل؛ خرداد 96

نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران در بخشنامه جدید فروش خود، رنو سیمبل و رنو داستر را با شرایط متنوع نقدی و اعتباری به فروش مى رساند.بر اساس این بخشنامه، در کنار خودروهای کولئوس و تلیسمان، خودروهای رنو داستر در مدل ‌های 2WD و 4WD و رنو سیمبل نیز در لیست فروش رنو در ایران قرار دارد و خریداران می ‌توانند دو خودرو شاسی ‌بلند داستر و سدان سیمبل را با شرایط متنوع نقدی و اعتباری خریداری کنند. قیمت خرید نقدی رنو سیمبل مدل 2016 با موتور 1.6 لیتری با قدرت 105 اسب بخار، گیربکس اتوماتیک و مانیتور و نویگیشن 74.9 میلیون تومان است که در صورت خرید نقدی از ٤ میلیون تخفیف بهره ‌مند خواهید شد. پرداخت نهایی در این شرایط فروش طی 5 چک 4 میلیون تومانی انجام خواهد شد.

رنو سیمبل به عنوان جدید ترین نسل تولید شده از پلت فرم l90 یک خودرو اقتصادی مُدرن به حساب می آید و با توجه به فرم بدنه (سدان) رقیب مستقیم چندانی در کلاس قیمتی خود ندارد.

در این طرح فروش، رنو داستر مدل 2016 به تعداد محدود و با قیمت 99.9 میلیون تومان با تخفیف 4 میلیون تومانی و پرداخت نهایی طی 5 فقره چک 5 میلیون تومانی پرداخت خواهد شد.

همچنین مدل‌ های 2017 داستر در ورژن هاى 2WD و 4WD به فروش خواهد رسید که قیمت خرید نقدی آنها 111 و 120 میلیون تومان است و خریداران در خرید نقدی از تخفیف 5 و 3 میلیون تومانی بهره مند خواهند شد.

گفتنی است که رنو داستر دو دیفرانسیل در شرایط فعلی بازار کشورمان یکی از کارآمد ترین کراس اوور ها در زمینه قابلیت های آفرود به حساب می آید و با توجه به رده قیمتی خود هیچ یک از کراس اور های تک دیفرانسیل (عموما چینی) یارای رقابت با آن را ندارند. از جمله این خودروها می توان به چری تیگو 5، جک s7، بی وای دی s6 و سنگ یانگ تیوولی اشاره کرد.

داستر دو دیفرانسیل به موتور 2.0 لیتری با قدرت 135 اسب بخار و گشتاور 195 نیوتن متر و گیربکس 4 سرعته خودکار مجهز است و سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مستقل مولتی لینک است،

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان