نتایج نهایی بدون کنکورها اعلام شد

خبرگزاری مهر: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال 1399 (رشته‌های بدون آزمون) منتشر شد.

فاطمه زرین آمیزی - سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: نتایج نهایی پذیرش در رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، دانشگاه پیام‌نور، پردیس خودگردان و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال 1399 در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور از نتیجه انتخاب رشته خود مطلع شوند.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: 229 هزار و 339 نفر در مجموع تمام دوره‌ها و رشته‌ها پذیرفته شده‌اند که از این میان تعداد 133 هزار 335 نفر زن و 95 هزار و 984 نفر هستند.

وی افزود: از میان پذیرفته شدگان تعداد 23 هزار و 923 نفر در دوره روزانه، 8 هزار و 665 نفر در دوره شبانه، 126 هزار و 950 نفر در دانشگاه پیام نور، 62 هزار و 351 نفر در دوره‌های غیرانتفاعی، یک هزار و 150 نفر در پردیس خودگردان، 2 هزار و 111 نفر در دوره مجازی دانشگاه‌های دولتی، 3 هزار و 900 نفر در دوره‌های مجازی غیرانتفاعی و 289 نفر در استان‌های محروم پذیرفته شده‌اند.

زرین آمیزی یادآور شد: متقاضیان پذیرفته شده در رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، دانشگاه پیام‌نور، پردیس خودگردان و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال 1399 باید با در دست داشتن مدارک لازم و مطابق جدول برنامه زمانی به دانشگاه و یا موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم، علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه ضرورت دارد ابتدا در تاریخ 27 مهر 99 سایت دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.. عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنها تلقی خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان