فواید کلاس خصوصی آنلاین و بهترین سایت های تدریس خصوصی آنلاین

در این مقاله در رابطه با مزایای انتخاب اینترنتی معلم خصوصی و تدریس خصوصی آنلاین برای آموزش بهتر دروس مختلف و پیشرفت تحصیلی توضیح داده شده است

در این مقاله در رابطه با مزایای انتخاب اینترنتی معلم خصوصی و تدریس خصوصی آنلاین برای آموزش بهتر دروس مختلف و پیشرفت در درس و تحصیل توضیح داده شده و تعدادی از  بهترین سایت های تدریس خصوصی آنلاین معرفی شده است. در حال حاضر به خاطر شرایط کرونایی موجود استفاده از تدریس خصوصی آنلاین با استقبال زیادی رو به رو شده است. از بهترین سایت های تدریس خصوصی آنلاین و اینترنتی داخل ایران می توان به سایت ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php برای انتخاب معلم خصوصی به صورت آنلاین و از سایت های مشابه خارج ایران می توان به سایت های https://www.tutor.com/، سایت https://tutorme.com/ و سایت معلم خصوصی آنلاین https://www.skooli.com/ اشاره کرد.

به صورت کلی استفاده از کلاس های تدریس خصوصی برای یادگیری دروس مختلف مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، انواع نرم افزارها و کامپیوتر، زبان انگلیسی، هنر، موسیقی و .... بهترین و پربازده ترین روش آموزش است. بازدهی کلاس های تدریس خصوصی به صورت آنلاین یا حضوری که باشد قابل مقایسه با هیچ روش آموزشی دیگری نیست. در کلاس های خصوصی استاد و معلم مجربی که حضور دارد با پرسیدن سوال از شاگرد خودش به شناخت خوبی از توانایی ها و سطح دانسته های ایشان می رسد و درس را به گونه ای ارائه می دهد تا برای شاگردی که در کلاس حضور دارد مفید باشد. در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس و بخش تدریس خصوصی آنلاین و حضوری https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php این سایت لیست کاملی از مدرسین و اساتید خصوصی را می توانید ببینید که به صورت حضوری یا آنلاین در زمینه آموزش دروس مختلف در کل ایران فعالیت دارند. در کلاس های گروهی تمام شاگردهای که در کلاس حضور دارند باید خودشان را با استاد هماهنگ کنند در حالیکه در کلاس های خصوصی استاد خودش را با شاگرد هماهنگ می کند. در چنین کلاس هایی بهترین و بیشترین بازدهی وجود دارد و برای دانش آموزان و دانشجویانی که از روش های مختلف به نتیجه نرسیده اند استفاده از این کلاس ها توصیه می شود. کلاس های خصوصی خصوصا اگر به صورت آنلاین باشد در هر زمان و مکانی قابل برگزاری است و انعطاف بسیار زیادی دارد. تعدادی از مزایای انتخاب اینترنتی معلم خصوصی و تدریس خصوصی آنلاین در ادامه ارائه شده است.

1- امکان برگزاری کلاس با هر استادی از هر جای دنیا

به عنوان مثال اگر یک دانشجو ساکن تبریز یا اصفهان است و برای نرم افزار یا درس تخصصی خاصی در جستجوی یک استاد خوب است، می تواند با یک استاد خصوصی خوب و مجرب از تهران و یا هر جای دیگر ایران کلاس را هماهنگ نموده و به صورت آنلاین و اینترنتی از طریق اسکایپ، واتس آپ، ادوبی کانکت adobe connect و یا هر نرم افزار دیگری کلاس ها را برگزار نماید.

2- امکان برگزاری کلاس خصوصی آنلاین در هر زمانی

مزیت دیگر کلاس های خصوصی اینترنتی و آنلاین این است که در هر زمانی قابل برگزاری است. به عنوان مثال، وقتی یک معلم ریاضی انلاین دارید در هر زمانی از شبانه روز می توانید کلاس های خصوصی را برگزار کنید و محدودیت زمانی هم از بین می رود. ممکن است بعضی از دانشجویان، دانش آموزان و مدرسین در طول روز امکان شرکت در کلاس ریاضی و یا برگزاری کلاس برای هر دس دیگری را نداشته باشند. در چنین شرایطی می توان در هر زمان دیگری و حتی مثلا ساعت 11 شب کلاس را برگزار نمود. کلاس آنلاین محدودیت زمانی را هم از بین می برد.

3- هماهنگ کردن و شروع کلاس خصوصی در کمترین زمان

قبلا که از کلاس های حضوری در منزل استفاده می شد، باید با آموزشگاه هماهنگ می کردید و آموزشگاه با استاد هماهنگ می کرد و وقت آزاد از ایشان می گرفت و در ادامه روز بعد یا مثلا دو روز بعد کلاس برگزار می شد. در حال حاضر می توانید از سایت های معتبر تدریس خصوصی مانند ایران مدرس در کمترین زمان استاد خودتان را انتخاب نموده و کلاس آنلاین را با یک استاد خوب هماهنگ کنید و همان روز هم به صورت آنلاین کلاس را شروع نمائید. در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php شماره تماس مستقیم مدرسین و قیمت درخواستی هر استاد هم ارائه شده است.

4- امکان استفاده از فیلم و عکس حین آموزش دروس مختلف

در کلاس های خصوصی انلاین و مجازی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان، زیست، عربی، ادبیات و یا هر درس دیگری، استاد حاضر در کلاس از فیلم و عکس و جزوه هایی که در اینترنت فراوان است خیلی راحت تر و بهتر برای آموزش دادن درس می تواند استفاده کند. برای برگزاری کلاس لازم است هم استاد و هم شاگرد به اینترنت وصل باشند و در نتیجه خیلی راحت می توان برای هر مبحثی فیلم کوتاه یا انیمیشنی را دانلود نمود و کیفیت تدریس را افزایش داد. می توان از تصاویر مرتبط و جزوه های pdf ریاضی موجود در اینترنت هم استفاده کرد.  در داخل ایران ایران مدرس سایت بسیار خوبی برای انتخاب معلم خصوصی آنلاین هست.

5- سطح امنیت بهتر و بالاتر برای شاگرد و معلم خصوصی

مزیت دیگری که کلاس خصوصی انلاین دارد این است که سطح امنیت بالاتری خصوصا برای مدرسین و شاگردهای خانم دارد. ممکن است بسیاری از مدرسین خانم چون نمی خواهند برای تدریس به منزل شاگرد بروند به صورت حضوری در منزل کار تدریس خصوصی را انجام ندهند. کلاس های مجازی این امکان را فراهم آورده است که تمامی اساتید با امنیت بالا و با خیال راحت از شغل تدریس خصوصی درامد خوب و بالایی بدست آورند.

6- صرفه جویی در زمان هم برای استاد و هم برای شاگرد

با برگزاری کلاس خصوصی به صورت اینترنتی، وقت استاد و مدرس خصوصی در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود. اساتیدی که ساکن تهران هستند و کار تدریس خصوصی را انجام می دهند می دانند که بعضا برای یک کلاس 1 ساعت و نیمه باید 3 ساعت در راه باشند (رفت و برگشت). کلاس هایی که برای آموزش خصوصی دروس مختلف به صورت اینترنتی برگزار می شود مشکل بزرگ ترافیک را حل می کند و مدرسین می توانند مثلا به جای 3 کلاس 6 کلاس در روز برگزار کنند و درامد خودشان را دو برابر افزایش دهند و حتی بیشتر هم استراحت کنند. اساتید که در تهران کار تدریس خصوصی را انجام داده اند می دانند که ماندن در ترافیک همت شرق به غرب از ساعت 5 عصر به بعد به معنی از دست دادن وقت و زمان زیادی است و کلاس های مجازی چنین مشکلاتی را ندارد.

7- قیمت مناسب تر برای کلاس های خصوصی آنلاین

در کنار تمام موارد ذکر شده در بالا، کلاس آنلاین که به صورت خصوصی برگزار می شود مزیت بسیار خوب دیگری هم دارد. کلاس های اینترنتی از 20 تا 50 درصد به نسبت کلاس های حضوری ارزان تر تمام می شود. در سایت معلم خصوصی ایران مدرس اساتید قیمت درخواستی خودشان برای هر جلسه یا هر ساعت کلاس خصوصی به صورت حضوری یا آنلاین را ذکر کرده اند. با مراجعه به این سایت خواهید دید که مدرسین بعضا تا 50 درصد تخفیف برای کلاس های خصوصی اینترنتی خودشان در نظر گرفته اند.

چگونگی استفاده بهینه از کلاس خصوصی آنلاین

برای اینکه کلاس خصوصی آنلاین برای شما بازدهی خوبی داشته باشد باید سعی کنید در مرحله اول از یک اینترنت با سرعت مناسب استفاده نمائید. در ضمن، لپ تاپ یا کامپیوتر خودتان را در اتاقی قرار دهید که آرامش و سکوت کافی را داشته باشد. برای استفاده بهینه از کلاس های آنلاین باید کلاس های شما با تمرکز بالا برگزار شود. در فاصله زمانی کلاس ها درس بخوانید تا خود کلاس ها هم برای شما مفید باشد. استاد و معلمی که هر جلسه کلاس خصوصی را با نرخ 150 هزار تومان برگزار می کند به احتمال زیاد برای کلاس های انلاین 20 درصد تخفیف می دهد و هر جلسه را با نرخ 120 هزار تومان هم موافقت خواهد کرد.

جمع بندی: کلاسهای خصوصی به صورت کلی می تواند برای موفقیت در تحصیل بسیار موثر باشد. دانش آموزان و دانشجویانی که از درس و تحصیل خودشان عقب افتاده اند و یا دانش آموزان و دانشجویانی که می خواهند از سطح متوسط به سطح عالی برسند، با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می توانند در درس و تحصیل پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشند. کلاسهای تدریس خصوصی می تواند به صورت حضوری و یا آنلاین برگزار گردد. در کلاسهای حضوری چون کلاس به صورت زنده و رو در رو برگزار می گردد، احتمالا بازدهی بالاتری از جلسات تدریس خصوصی بدست می اید. البته کلاسهای آنلاین هم مزیتهای خودش را دارد. جلسات تدریس خصوصی آنلاین چون مدرس در مسیر رسیدن به منزل دانشجو وقتی را از دست نمی دهد، به احتمال زیاد ارزان تر برگزار می گردد. مزیت دیگری که کلاسهای خصوصی آن لاین دارد این است که در زمانهایی که نمی توان جلسات تدریس حضوری برگزار کرد می توان این کلاسها را برگزار نمود. به عنوان مثال ممکن است شب امتحان دانش آموز یا دانشجویی آخر شب بعضی از اشکالات برایش باقی مانده باشد و لازم باشد با یک مس خوب کلاس داشته باشد و رفع اشکال کند. در این حالت امکان استفاده از کلاسهای خصوصی حضوری وجود ندارد.

منبع: دیجی رو - ایران مدرس

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان