زالی خواستار شد؛

جرایم بیشتر برای افرادی که به سفر می روند

رئیس ستاد مقابله با کرونا تهران گفت: می‌خواهیم سفر‌ها بیشتر کنترل شوند و جرایم نیز برای این کار بیشتر در نظر گرفته شود.

جرایم بیشتر برای افرادی که به سفر می روند
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا کلانشهر تهران در پاسخ به این سوال که چرا در خودرو‌هایی که راننده حضور دارد و سرنشینی هم ندارد تذکر صورت می‌گیرد گفت:افرادی که با خودرو و خانواده حضور دارند الزام به استفاده از ماسک نیستند و به محض خروج از خودرو این الزام به وجود خواهد آمد و برای خودرو‌های عمومی و کسانی که افرادی به جز خانواده را به همراه دارند باید از ماسک استفاده کند و عطف جدیدی که در خصوص جرایم ابلاغ شد تا از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری شود.

وی ادامه داد:برای اینکه بیماری در تهران کنترل شود هم باید مسؤلین و مردم در این راه کمک کنند و صرفا نباید تذکرات به مردم داده شود. باید ساز و کاری برای کسانی که نمی‌توانند ماسک تهیه کنند ایجاد شود و تاکنون هم از کمک‌های خیرین و نیکوکاران استفاده کرده ایم و امیدواریم دولت هم یارانه‌ای برای این کار در نظر بگیرد.

وی افزود:به نظر می‌رسد آرایشی که بیمه‌ها دارند مناسب نیست. متاسفانه بخشی از بار زیاد هزینه‌ها و دارو‌ها و آزمایش‌ها بر عهده‌ی مردم است و لازم است که  یک نقش جدیدی را برای ستاد مقابله با کرونا در نظر بگیریم.

وی تصریح کرد:ما کماکان اصرار برای دورکاری داریم و تجربه نشان داده با کم کردن کارکنان در سطح شهر هم آلودگی کنترل می‌شود و هم به کنترل این بیماری کمک می کند. پیشنهاد ما این است که این کار انجام شود.

رئیس ستاد مقابله با کرونا تهران تصریح کرد:حتما به استاندار تهران پیشنهاد می‌دهیم که ادارات و شرکت‌های خصوصی از پنجاه درصد نیرو‌ها به صورت حضوری استفاده کنند. ما می‌خواهیم سفر‌ها بیشتر کنترل شوند و جرایم نیز برای این کار بیشتر در نظر گرفته شود.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان