تندگویان خبرداد؛

ترویج ورزش‌های سه گانه در دستور کار است

معاون ساماندهی امور جوانان از ترویج ورزش‌های سه گانه در سطح ملی با استفاده از ظرفیت سمن‌ها خبرداد.

ترویج ورزش‌های سه گانه در دستور کار است

به گزارش خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان عصر امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و فدارسیون ورزش‌های سه گانه اظهار کرد: درحال حاضر کرونا ورزش حرفه‌ای را در کشور تحت تاثیر قرار داده است.

او با بیان اینکه متاسفانه بر اثر کرونا عمده مسابقات و لیگ تعطیل شدند و یا به زمان‌های نامعلومی به تعویق افتادند، گفت: سمن‌های حوزه جوانان در رسته‌های کارآفرینی، گردشگری، استارتاپی و. شبکه سازی شده اند.

تندگویان افزود: تلاش‌داریم با استفاده از ظرفیت سمن‌ها ورزش‌های سه گانه را در سطح کشور ترویج دهیم.

او با بیان اینکه تشکل‌های جوانان در عرصه‌های تشریفات مسابقات ورزشی، هماهنگی و... همیشه پای کار بوده اند، گفت: با این تفاهم نامه، این مدل به طور ویژه در اختیار فدراسیون قرار خواهد گرفت.

تندگویان ادامه داد: نزدیک‌ترین فدراسیون برای ورزش‌های عمومی فدراسیون ورزش‌های سه گانه است چرا که شنا، دومیدانی و دوچرخه سواری با زندگی روزمره مردم همراه است.

معاون امور جوانان وزرات ورزش و جوانان تصریح کرد: ورزش‌های سه گانه جزو ارزان‌ترین و قابل دسترس‌ترین ورزش هاست، گفت: ما قصد داریم با امضای این تفاهم این مدل بر ارزش‌ها را در کشور ترویج دهیم و در این زمینه رونق عضوگیری و آموزش‌های لازم را شاهد باشیم.

تندگویان افزود: توسعه مدل همگانی این ورزش‌ها از طریق ان جی او‌ها موجب نشاط و افزایش انگیزه در سطح کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از تشکل‌های حوزه جوانان سازنده صنعت ورزشی نیز هستند گفت: برخی از تشکل‌ها پوشاک و ادوات ورزشی تولید می‌کنند که در این زمینه وام‌های فنی اعتباری لازم را دریافت کردند و هم اکنون تولیدات خود را می‌توانند عرضه کنند همچنین هر یک از فدراسیون‌ها که پوشاک خاصی را مد نظر داشته باشد ما این آمادگی را داریم که از طریق سمن‌های جوانان آن‌ها را تولید کنیم.


بیشتر بخوانید

کم تحرکی،بلای جان جوانان/ارتباط افسردگی با کم تحرکی چیست؟

مردم ایران روزانه 45 دقیقه ورزش کنند، سلامت جامعه تضمین می‌شود


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان