بسته اخبار حوادث امروز بیست و هشتم مهر ماه ۹۹؛

راز سر به مهر مرگ پیرزن تنها در خانه ویلایی قدیمی/ مو مو قلابی به دام افتاد

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

راز سر به مهر مرگ پیرزن تنها در خانه ویلایی قدیمی/ مو مو قلابی به دام افتاد

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه بیست و هشتم مهر ماه سال 99) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


زورگیران مخوف در چنگ پلیس

اعضای دو باند زورگیری مخوف که در مناطق مختلف شهر اقدام به ارتکاب جرم می‌کردند درحالی با تلاش نیرو‌های گشت نامحسوس پلیس دستگیر شدند که تاکنون راز چندین فقره کیف و گوشی قاپی را برملا کرده اند.


ماجرای دزد رفیق باز!

جوان 32 ساله‌ای که عضو باند سرقت باتری و کامپیوتر خودرو‌های مردم است، در حالی که بیان می‌کرد رفیق بازی مرا به روز سیاه نشاند، درباره ماجرای ورودش به باند سرقت قطعات خودرو توضیحاتی ارائه داد.


«مو مو» قلابی دستگیر شد

پسر جوان که با همدستی دوستانش با ساخت اکانت «مومو» و ارسال پیام‌های تهدید‌آمیز برای پسرعمه‌اش باعث وحشت او شده بود از سوی پلیس دستگیر شد.


تأیید حکم قصاص مرد عاشق پیشه

مرد جوان که به خاطر علاقه به یک زن، شوهر او را کشته و به قصاص محکوم شده بود با تأیید این حکم از سوی قضات دیوان‌عالی کشور در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.


3 فرضیه برای مرگ پیرزن تنها

همزمان با کشف جسد پیرزنی تنها در یک خانه ویلایی قدیمی که دچار آتش‌سوزی شده 3 فرضیه برای این حادثه از سوی تیم جنایی در حال بررسی است.


سرنوشت مبهم فروشنده‌ای که ربوده شد

راز ناپدید شدن مرد جوانی که از سوی طلبکاران برادرش ربوده شده به دستگیری یکی از متهمان گره خورده که به کشور همسایه گریخته است.


در حال تکمیل...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان