محسنی بند پی خبر داد:

۶۵ درصد عاملان جرایم تهرانی نیستند

استاندار تهران گفت:طبق آمارهای ما ۶۵ درصد از افرادی که در تهران مرتکب جرم می شوند در خارج از استان ساکن بوده و برای جرایم برنامه ریزی داشته اند.

65 درصد عاملان جرایم تهرانی نیستند
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در مراسم صبحگاه هفته نیروی انتظامی با تبریک این هفته به فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت:آن چه که ما در تهران شاهد آن هستیم تراکم جمعیت و جرم‌هایی است که اولین بار در این کلان شهر شاهد وقوع آن هستیم.

وی با بیان این که در تهران بزرگ به لحاظ تراکم جمعیت و دیگر شرایط دارای وضعیت پیچیده ای در زمینه جرایم هستیم، گفت: طبق آمارهای ما 65 درصد از افرادی که در تهران مرتکب جرم می شوند در خارج از استان ساکن بوده و برای جرایم برنامه ریزی داشته اند.

وی ادامه داد:این نشان می‌دهد برای خنثی کردن و برقراری نظم و آرامش و برای اینکه این توطئه‌ها و نقشه را بی اثر کنیم تلاش، ابتکار و برنامه بیشتری لازم است تا بتوانیم هم در تقویت عوامل پیشگیرانه کمک کنیم و هم در عوامل خطر اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی افزود:این را در ارزیابی عملکرد فرماندهی نیروی انتظامی بزرگ از سال 96 تا به الان را شاهد بوده ایم. در زمان شروع تصدی گری سردار رحیمی 29 درصد از جرایم سهم تهران بوده با تلاش شبانه روزی و مدیریت به 21 درصد در پایان سال 98 رسیده است.

استاندار تهران تصریح کرد:حیطه‌ی وظیفه مندی فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ در قالب پلیس پیشگیری، ترافیک، آگاهی، فتا و امنیت اقتصادی شرایط بسیار خوبی را در تهران فراهم کرده است.

محسنی بندپی خطر نشان کرد:آن چیزی که به وظایف نیروی انتظامی تهران اضافه شده است تحقق بخشیدن به شعار امسال نیروی انتظامی است که همه با هم برای امنیت و سلامت تلاش کنیم. اگر امروز مدافعان سلامت مشغول اقدامات بسیار ارزشمندی هستند در کنار این عزیزان نیرو‌های انتظامی هستند که در تقویت امکانات ایجابی، تذکر، تقویت عوامل پیشگیرانه در گزارشی که سردار رحیمی ارائه کردند ما شاهد آن بودیم.

وی ادامه داد:در بیش از 7 هزار تذکری که داده شده است، پلمب 270 مرکز متخلف که جان مردم را به خطر می‌اندازند را شاهد بودیم، امیدواریم بتوانیم با استفاده از این ظرفیت‌ها و در کنار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران شرایطی را فراهم کنیم تا در کنار این وحدت و آرامش با هدایت‌های مدبرانه‌ی فرمانده‌ی کل نیرو‌های مسلح مردم بتوانند از امنیت، آرامش و نظم خاصی بهره‌مند باشند.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان