نژاد بهرام مطرح کرد؛

ارتقا اقدامات سنجیده کیفیت زندگی در منطقه ۱۰

عضو شورای شهر تهران گفت:باید با اقدامات سنجیده کیفیت زندگی در منطقه ۱۰ را ارتقا دهیم.

ارتقا اقدامات سنجیده کیفیت زندگی در منطقه 10

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،زهرا نژاد بهرام عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و چهل و چهارمین جلسه شورا و پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 10، اظهار کرد: نکته‌ای که در این گزارش فراموش شد و منحصر به منطقه 10 نیز است بحث رفع فضا‌های بی دفاع شهری است.

وی ادامه داد: از 200 نقطه شناسایی شده به عنوان فضای بی دفاع شهری 75 درصد رفع شده و شاهد بازگشت امنیت و احساس آرامش در منطقه هستیم که شاخص‌ترین این فضا‌ها گذر پشت بزرگراه نواب است که با رویکرد مشارکتی صورت گرفت و نظرات شهروندان در این خصوص اخذ شد و با مشارکت آنان، این اقدام صورت گرفت.

نژاد بهرام بیان کرد:این اقدام منطقه 10 در سراسر مناطق دیگر باید اجرا شود که خوشبختانه دستور العمل این مهم از سوی شهردار تهران به دیگر مناطق داده شده و منطقه 10 به عنوان پایلوت رفع فضا‌های بی دفاع شهری معرفی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: نکته‌ی دیگر که نقطه ضعفی در این منطقه است این است که به رغم اخذ 600 میلیارد تومان در 6 ماهه اول سال بابت کسری پارکینگ که در حسابی خاص جهت رفع کمبود پارکینگ، هنوز از این بودجه استفاده نشده لذا باید اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

نژاد بهرام خاطر نشان کرد: منطقه 10 به رغم تراکم فراوان و فرسودگی بافت و نوسازی املاک که در هر دو مقام اول را در مناطق دارد همچنان زندگی، حیات و نشاط در آن موج می‌زند لذا باید با اقدامات سنجیده کیفیت زندگی در این منطقه را ارتقا دهیم.


بیشتر بخوانید

سخنگوی شورای شهر تهران خواستار ادامه فعالیت خانه معمار شد

باید به مدل بومی «تهران هوشمند» برسیم


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان