کمالی مطرح کرد؛

تعامل مجلس و دولت در جهت توانمند سازی و مهارت آموزی سربازان

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: باید فصلی در قانون تحت عنوان توانمند سازی و مهارت آموزی کارکنان وظیفه پیش‌بینی شود.

تعامل مجلس و دولت در جهت توانمند سازی و مهارت آموزی سربازان

سردار سرتیپ پاسدار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: توانمندسازی و مهارت آموزی به عنوان یک رویکرد جدید و تحولی در سربازی است که استفاده از ظرفیت سربازی، جوانان در ضمن انجام وظایف دفاعی و امنیتی، در نیرو‌های مسلح یک کار یاد می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه ضرورت دارد فصلی در قانون تحت عنوان توانمند سازی و مهارت آموزی کارکنان وظیفه پیش‌بینی شود، گفت: لارگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن استقبال از این رویکرد مناسب در نیرو‌های مسلح، تاکید کردند که تلاش خود را جهت حمایت و اصلاح این قانون انجام دهند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح خاطر نشان کرد: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اشاره داشت که حضور در فراکسیون اشتغال و تولید و کمیسیون امنیت نیز مناسب است و تاکید داشت که در قانون بودجه سال 1400 نیز باید اعتبارات لازم برای آموزش مهارت آموزی سازمان‌های ذیربط پیش‌بینی شود.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان