سهم موتورسواران در تصادفات فوتی چقدر است؟

خبرگزاری مهر: سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت ظهر امروز در برنامه تجلیل از نمونه‌های ترافیکی پایتخت اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی ویترین نیروی انتظامی است. ما در مجموعه پلیس از راهور به این عنوان یاد می‌کنیم. اگر بتوانیم نظم شهری را مدیریت کنیم می‌توانیم با تمام ناهنجاری‌ها مقابله کنیم.

وی افزود: سالانه بین 600 تا 700 کشته در تصادفات شهری در پایتخت داریم که متأسفانه 47 درصد از سهم تصادفات به موتورسیکلت سواران بر می‌گردد.

وی گفت: سال قبل نقش موتورسیکلت سوارها در تصادفات منجر به فوت در پایتخت 34 درصد بوده است. اما متأسفانه در شش ماهه اول امسال سهم موتورسیکلت سواران به 47 درصد رسیده است یعنی 13 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

کد اعمال قانون برای عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اختیار پلیس قرار گرفته است اما ما علاقه‌ای به استفاده از این کد نداریم و به تمامی مردم توصیه می‌کنیم که برای حفظ سلامت خودشان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی در پایان گفت: ناجا مقتدرانه و با تمام قدرت پای کار مدافعان سلامت و مردم ایستاده است. متأسفانه دو نفر از همکاران ما به دلیل کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان