حشمتیان: معتقدم که دولت باید از احزاب کمک بگیرد

باشگاه خبرنگاران: قدرتعلی حشمتیان نماینده احزاب ملی در کمیسیون ماده ده احزاب، درباره ملا‌ک‌های مورد نیاز نامزد ریاست جمهوری انتخابات 1400، گفت: در انتخابات 1400 سیاستمدار معتدلی می‌خواهیم که علاوه بر همراهی با رهبری، تعامل داخلی وخارجی را سرلوحه امور خود قراردهد.

او ادامه داد: در مقطع فعلی کشور نیاز به یک سیاستمدار فداکار دارد که نه تنها اهل کشمکش نباشد بلکه بدون تکبر و با مشورت، کشور را در راستای رفع مشکلات مردم هدایت کند؛ چرا که امروز کشورمان در مقطعی قرار دارد که مردم تحت فشار‌های بی‌سابقه‌ای نظیر کرونا قرار دارند؛ بنابراین ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که خود را فدای مردم کند.

حشمتیان خاطر نشان کرد: در قانون اساسی مقام ریاست جمهوری پس از رهبری بالاترین اختیارات را داشته که یکی از مهمترین اختیاراتش تنظیم روابط بین قواست؛ بنابراین روابط بین قوا و ارتباط و همراهی با رهبری در اداره امور کشور اهمیت بسزایی دارد.

دبیرکل حزب مستقل واعتدال ایران گفت: معتقدم که دولت باید از احزاب کمک بگیرد، زیرا احزاب ضربه گیر نظام بوده و قطعا می‎‌توانند در امور داخلی و خارجی مشاوره‌های خوبی به رئیس جمهور دهند؛ کمااینکه در اکثر کشور‌ها احزاب در راس امور است و دولت‌ها را هدایت می‌کند.

او درپایان خاطرنشان کرد: جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران درحال رایزنی با کاندیدا‌های احتمالی است و تاکنون با شش نفر از نامزدهای مطرح احتمالی جلسات و مذاکراتی داشته که درموعد مقرر رسانه‌ای خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان