اتهام زنی دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از العربیه، نایف الحجرف دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در اظهاراتی بی اساس کشورمان را به خشونت‌پراکنی در کشور‌های منطقه متهم کرد.

نایف الحجرف مدعی شد: ایران موجب انتشار خشونت و درگیری‌ها در کشور‌های یمن، عراق، سوریه و لبنان شده است.

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در ادامه گزافه گویی‌های خود گفت: ایران منابع مالی گروه‌های تروریستی و طائفه‌ای را تامین و سلاح در اختیار آن‌ها می‌گذارد.

این اظهارات دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در حالی مطرح می‌شود که جمهوری اسلامی همواره برای ایجاد ثبات در منطقه از راه‌های مختلف سیاسی، دیپلماتیک و اقتصادی تلاش کرده و بیشترین هزینه را در مقابله با گروه‌های تروریستی از جمله گروه تروریستی داعش هزینه کرده است؛ به گونه‌ای که مسئولان عراق و سوریه بار‌ها تاکید کرده اند که اگر مساعدت‌های جمهور اسلامی نبود نابودی گروه تروریستی داعش ممکن نبود و این احتمال وجود داشت که حتی بغداد به تصرف این گروه تروریستی درآید.

این درحالی است که بیشتر گروه‌های تروریستی در منطقه زائیده تفکر سلفی وهابی و برخی کشور‌های مرتجعی است که با هزینه اموال بسیار داعش و زیر شاخه‌های آن را پرورش دادند، جنگ در یمن را آغاز ، لبنان را دچار بی ثباتی کردند و اختلافات طائفه‌ای را در عراق برمی انگیزند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان