ماسک ضد چروک پیشانی با مواد طبیعی در دسترس

ماسک ضد چروک پیشانی از روش های است که می توانید در منزل بدون هیچ گونه هزینه زیادی تهیه کنید، برای اینکه ماسک ها نتیجه خوبی بر روی چروک های پیشانی داشته باشند باید آنها را بطور منظم استفاده کنید.

ماسک ضد چروک پیشانی با مواد طبیعی در دسترس

همه افرادی هنگامی که به آینه نگاه می کنند چروک های را در پیشانی خود می بینند که در افراد مسن نشانه بالا رفتن سن شان است و در برخی جوانان نیز مشاهده می شود که عواملی مانند استرس و خستگی مفرط موجب این چروک ها می شود، دراین مقاله قصد داریم چند ماسک طبیعی برای مبارزه با چروک پیشانی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

ماسک ضد چروک پیشانی فاقد مواد شیمیایی

انواع ماسک ضد چروک پیشانی

راه کارهای فراوانی برای جوانی بخشیدن به چهره و از بین بردن چین چروک های روی پیشانی وجوددارند که با استفاده از درمان های خانگی موثر می توانید از شر چروک های پیشانی رهایی یابید.

استفاده از مرکبات به عنوان ماسک

استفاده از میوه های که دارای ویتامین E,C هستند نقش به سزایی در سلامت پوست دارند و پوست را صاف می کنند، 60 میلی لیتر آب پرتقال تازه را گرفته و با آرد مخلوط کنید تا حالت خمیری شود و این خمیر را روی چروک های پیشانی قراردهید و بعد 20 دقیقه با آب گرم بشویید.

ماسک خانگی برای چروک های پیشانی

استفاده ار ژل آلوئه ورا با سفیده تخم مرغ

 یکی دیگر از روش های جلوگیری از چروک پیشانی استفاده از ترکیب سفیده تخم مرغ و آلوئه ورا می باشد، تخم مرغ و آلوئه ورا هر دو دارای ویتامین E هستند این دو مواد را با هم ترکیب کنید تا حالت خمیری شود و این خمیر را بر روی پیشانی قرار دهید و بعد از مدت 15 دقیقه آن را با آب ولرم شست و شو دهید.

ماسک الوئه ورا ضد چروک پیشانی

ماسک گلاب، شیر و روغن کرچک

این ماسک ضد چروک پیشانی باعث سفتی پوست می شود و چین چروک های پیشانی را کاهش می دهد. برای تهیه این ماسک 2 قاشق غذا خوری روغن کرچک، 2 قاشق غذاخوری گلاب و سه قاشق غذا خوری شیر را داخل کاسه ای مخلوط کنید و با استفاده از پنبه آن را بر روی پیشانی قراردهید و بعد از مدت 15 دقیقه بشویید این ماسک با یک بار استفاده، جواب دهی کامل را نمی دهد باید هرشب قبل از خواب انجام دهید تا نتیجه دلخواهی را به دست آورید.

ماسک طبیعی ضد چروک پیشانی

ماسک هویج و سفیده تخم مرغ

ماسک هویج و سفیده تخم مرغ دارای ویتامین و مواد معدنی و غنی از آمینواسید می باشند و نقش موثری در حفظ کلاژن دارند. برای تهیه این ماسک آب دو عدد هویج را گرفته و با سفیده تخم مرغ مخلوط کنید و روی خطوط پیشانی به مدت 20 دقیقه  قرار دهید و با آب سرد بشویید برای اینکه نتیجه مطلوبی بدست آورید این کار را 3 بار در هفته انجام دهید.

ماسک تخم مرغ درمان چروک پیشانی

استفاده از وازلین

 زمانی که پوست دچار خشکی می شود الاسین پوست از بین می رود و باعث چین و چروک می شود وازلین این مشکل را حل می کنید ماساژ وازلین بر روی چروک های ایجاد شده روی پیشانی بسیار تاثیر گذار است بدظهر ها بعد از شستن صورتتان مقداری وازلین به پیشانی تان بزنید و آن را ماساژ دهید تا چربی آن جذب پوست شود و از شر چین و چروک خلاص شوید.

ماساژ پوست برای چروک های پیشانی

روغن زیتون و روغن نارگیل

روغن زیتون خود به تنهایی برای چروک های پیشانی تاثیر گذار می باشد اما بهتر است با روغن نارگیل ترکیب شود برای این روش، چند قطره روغن زیتون گرم شده را با چند قطره روغن نارگیل ترکیب کنید و به مدت ده دقیقه روی چروک های پیشانی قرار دهید و به صورت روبه بالا و رو به پایین ماساژ دهید.

روغن نارگیل نقش موثر در ازبین بردن چروک پیشانی

با استفاده از ماسک های خانگی که فوق العاده تاثیر گذار می باشند می توانید صورتی زیبا و بدون چین و چروک داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان