آرایش چشم لایت و شناخت متدهای حرفه ای برای زیبایی بیشتر چشم ها

در این مطلب آموزش آرایش چشم لایت با جدیدترین متدها به همراه مدل هایی از این میکاپ چشم را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

آرایش چشم لایت و شناخت متدهای حرفه ای برای زیبایی بیشتر چشم ها

امروزه اغلب خانم ها تمایل دارند میکاپ چشم های خود را به صورت لایت و ساده انجام دهند زیرا این مدل ها باعث می شود تا چهره طبیعی و جذاب تر به نظر برسد و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است با توجه به فرم چشم های خود مدل میکاپ چشم ساده و بی نظیری را انتخاب نمایید تا تغییرات مثبتی در ظاهرتان ایجاد شود.

مدل های آرایش چشم لایت با جدیدترین متدها

چشم ها تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها و دختران جوان دارند از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل میکاپ چشم خود حساسیت لازم را به خرج دهید تا جذاب و زیباتر از همیشه به نظر برسید. در ادامه مدل هایی از میکاپ لایت چشم را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد پسندتان قرار بگیرند و بتوانید از بین آن ها مدل میکاپ بی نظیر و جذابی را برای خود انتخاب نمایید.

میکاپ چشم زیبا و شیک

آموزش میکاپ لایت چشم زنانه و دخترانه

1. برای آرایش چشم ها به صورت لایت بهتر است ابتدا ناحیه اطراف چشم هایتان را پاک نمایید سپس کرم دور چشم یا مرطوب کننده به اطراف چشم ها بزنید. به کمک برس مخصوص یا نوک انگشت کانسیلر را زیر چشم یا پشت پلک ها بزنید سپس یک رنگ طبیعی از سایه چشم را روی پلک چشم هایتان بزنید تا پوست پلک چشم ها بدون چروک و یکدست به نظر برسند.

آرایش چشم لایت

2. در میکاپ لایت چشم از رنگ های مات و ملایم سایه نظیر قهوه ای روشن و تیره ، خاکستری و … استفاده می شود که بهتر است سایه زدن چشم را از قسمت بیرونی چشم ها شروع نمایید و در این قسمت یک v بکشید سپس به کمک برس نیمی از سایه را تا قسمت پلک هایتان محو نمایید.

3. اگر تمایل دارید چشم هایتان بعد بگیرد می توانید از رنگ های تیره سایه چشم استفاده نمایید که سایه تیره باید در قسمت بالایی پلک کشیده شود و در قسمت زیر ابروها نیز اغلب از سایه های براق و شفاف استفاده می گردد و در قسمت چین پلک ها نیز بهتر است از سایه چشم با رنگ مات استفاده نمایید.

مدل سایه چشم لایت

4. توجه داشته باشید که هر چقدر رنگ هایی که برای کشیدن سایه چشم به کار می برید طبیعی تر باشند میکاپ چشم لایت زیبا و بدون نقص تر به نظر می رسد.

5. برای اینکه میکاپ لایت چشم هایتان زیباتر به نظر برسد می توانید به کمک خط چشم ، خطی باریک و نازک را روی خط مژه هایتان بکشید همچنین در صورت تمایل می توانید به کمک مداد چشم سفید یا بژ داخل پلک چشم های خود را بکشید تا چشم هایتان درشت و درخشان تر به نظر برسند.

خط چشم دخترانه

6. بعد از اینکه خط چشم را روی پلک چشم هایتان کشید می توانید سایه را فید نمایید که فید کردن سایه چشم نیاز به مهارت دارد و شما می توانید به کمک براش آرایشی مخصوص سایه چشم های خود را فید نمایید و مرز بین دو یا چند رنگ سایه کشیده شده را در یکدیگر محو کنید.

7. برای اینکه دو رنگ مختلف سایه چشم را فید نمایید باید براش را به صورت چرخشی حرکت دهید همچنین حرکت براش باید به صورت دایره های کوچک و نزدیک به یکدیگر باشد تا رنگ سایه ها با یکدیگر به خوبی ترکیب شوند.

فید کردن سایه چشم

8. برای تکمیل زیبایی و جذابیت آرایش چشم ها می توانید ابتدا مژه ها را به کمک فرمژه، فر دهید سپس ریمل بزنید همچنین می توانید از مژه مصنوعی استفاده نمایید که در این صورت میکاپ چشم هایتان مجلسی و خاص تر به نظر می رسند.

مدل آرایش چشم زیبا

مدل های میکاپ چشم لایت

آرایش های غلیظ چشم امروزه از مد افتاده اند و کمتر فردی پیدا می شود که تمایل داشته باشد برای میکاپ چشم های خود از این مدل ها استفاده نماید.

میکاپ لایت چشم برای دختران جوان و خانم ها در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و این مدل میکاپ می تواند جذابیت خاصی را به چشمان شما ببخشد.

 آرایش چشم لایت

آرایش چشم زنانه با جدیدترین متدهای میکاپ چشم روز دنیا

آرایش چشم زنانه

میکاپ لایت چشم با جدیدترین متدها

مدل سایه چشم لایت

مدل سایه چشم لایت

آرایش چشم زیبا و لایت

آرایش چشم ساده

میکاپ لایت و زیبا

آرایش ملایم چشم

آرایش لایت چشم

مدل میکاپ چشم زنانه

آرایش چشم زیبا

مدل میکاپ چشم دخترانه

آرایش چشم زیبا و جدید

میکاپ مجلسی چشم

آرایش چشم مجلسی

مدل میکاپ چشم لایت و زیبا

میکاپ مجلسی چشم

آرایش چشم زنانه

آرایش چشم زیبا

میکاپ چشم زیبا و جذاب

میکاپ چشم دخترانه

مدل میکاپ مجلسی چشم

اگر شما تمایل دارید ظاهرتان جوان تر به نظر برسد بهتر است از این مدل میکاپ چشم استفاده نمایید همچنین بهتر است قبل از انتخاب مدل میکاپ لایت چشم ابتدا فرم چشم های خود را بشناسید سپس مدلی مناسب را انتخاب نمایید تا چشمانتان جذاب و گیراتر به نظر برسند.

از میکاپ چشم لایت می توانید برای شرکت در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید همچنین این مدل برای استفاده در میکاپ های روزانه زنانه و دخترانه انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و در صورت استفاده از میکاپ لایت چشم در آرایش های روزانه می توانید از خط چشم و مژه مصنوعی استفاده نکنید تا میکاپ شما ساده و جذاب تر به نظر برسد.

آرایش چشم زیبا و لایت

آرایش چشم دخترانه

میکاپ چشم با جدیدترین متدها

آرایش ملایم چشم

مدل میکاپ چشم زیبا

میکاپ چشم زیبا و جذاب

آرایش چشم جذاب

آرایش چشم ساده و جذاب

آرایش چشم مجلسی و زیبا

مدل میکاپ چشم زنانه

میکاپ چشم لایت زنانه

میکاپ چشم خاص

آرایش چشم زنانه شیک

مدل میکاپ لایت و زیبا چشم

آرایش چشم دخترانه

میکاپ ساده و خاص چشم

میکاپ مجلسی چشم

مدل سایه چشم لایت زنانه

آرایش چشم زیبا و بی نظیر

میکاپ زیبا و خاص چشم

آرایش چشم زنانه

مدل میکاپ چشم زنانه

مدل میکاپ لایت چشم

مدل میکاپ چشم زنانه

آرایش چشم جذاب

مدل میکاپ مجلسی چشم

آرایش چشم ساده و جذاب

میکاپ چشم برای خانم های مشکل پسند

آرایش چشم زیبا و خاص

سایه چشم زیبا و بی نظیر

آرایش چشم زنانه

آرایش چشم زنانه با متدهای جدید

میکاپ چشم قهوه ای

آرایش ملایم چشم زنانه

آرایش چشم زیبا و ساده

میکاپ زیبا و شیک چشم

مدل آرایش چشم دخترانه

میکاپ چشم مخصوص دختران جوان

آرایش چشم مجلسی و جذاب

مدل میکاپ لایت مخصوص چشم ها

آرایش چشم دخترانه لایت

در این مطلب انواع مدل های آرایش چشم لایت مخصوص خانم ها و دختران جوان با جدیدترین متدهای میکاپ چشم روز دنیا را پیش رو داشتید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها چشم هایتان را به زیباترین شکل ممکن میکاپ نمایید و تغییرات مثبتی را فرم چشم ها و ظاهر خود ایجاد نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان