انتخاب مدل ابرو متناسب با فرم صورت

در این مطلب راهنمای انتخاب مدل ابرو برای خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف به همراه روش تشخیص فرم صورت را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

انتخاب مدل ابرو متناسب با فرم صورت

ابروها در هر شکل و مدلی باشند می توانند روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها تاثیرگذار باشند همچنین برداشتن ابروها به شکل صحیح از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما مدل ابروهایتان را با توجه به فرم صورت و فرم چشم هایتان انتخاب نمایید.

راهنمای انتخاب مدل ابرو برای خانم ها و دختران جوان

در هر دوره یک مدل ابروی خاص مد می شود و اغلب خانم ها تمایل دارند برای مرتب کردن ابرو های خود از مدل های به روز استفاده نمایند. در ادامه این مطلب راهنمای انتخاب ابروی مناسب مخصوص خانم ها و دختران جوان را در پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل ابروی متناسب با فرم صورت

نحوه تشخیص فرم صورت

بهتر است قبل از هر چیز ابتدا فرم صورت خود را بشناسید سپس با توجه به فرم صورتتان از مدل ابرویی مناسب برای برداشتن ابرو های خود استفاده نمایید. برای اندازه گیری صورت بهتر است از متر پارچه ای استفاده کنید و اگر موهای شما بلند است آن ها را جمع کنید همچنین برای تعیین فرم صورت باید اندازه هایی را که می گیرید بنویسید سپس آن ها را با یکدیگر مقایسه نمایید.

ابتدا پهن ترین قسمت پیشانی را اندازه بگیرید و از قسمت رویش موها در سمت راست پیشانی شروع نمایید و تا قسمت چپ اندازه را روی کاغذ یادداشت نمایید.

با متر گونه ها را نیز اندازه گیری کنید و برجسته ترین قسمت گونه های خود را پیدا کنید توجه داشته باشید که این قسمت معمولا در زیر گوشه خارجی چشم ها قرار دارد سپس متر را از روی این قسمت تا گونه سمت دیگر قرار دهید و آن را اندازه گیری نمایید. پل بینی باعث می شود تا طول اندازه گیری بیشتر گردد از این رو بهتر است متر را با مقداری فاصله از صورت خود قرار دهید. راهنمای تشخیص فرم صورت

از انتهای فک تا چانه تان را اندازه بگیرید و متر را از انتهای فک دقیقا زیر گوش و چانه ها قرار دهید و اندازه را یادداشت نمایید. برای سمت دیگر صورت نیز همین روش را تکرار کنید تا با مجموع آن ها اندازه طول فک خود را بدست آورید.

برای اندازه گرفتن طول صورت باید متر را در قسمت رویش موها قرار دهید و تا چانه آن را بکشید و اگر قسمت روش موهای خود را شیو کرده اید این قسمت را خودتان تخمین بزنید همچنین اگر دارای بینی برجسته ای باشد ممکن است اندازه این قسمت بیشتر از حالت نرمال شود.

بعد از اینکه همه اندازه ها را یادداشت نمودید می توانید بزرگ ترین و کوچک ترین اندازه را تعیین نمایید و آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

مدل ابرو مناسب با فرم صورت

انواع فرم صورت

1. صورت تخم مرغی

در فرم صورت تخم مرغی پیشانی افراد از چانه آن ها پهن تر می باشد و علاوه بر این استخوان گونه نیز برجسته است و صورت نیز در قسمت چانه به صورت تخم مرغ باریک می شود.

فرم صورت بیضی

2. صورت گرد

در این فرم طول صورت تقریبا با عرض آن هم اندازه می باشد و پهن ترین قسمت صورت نیز چانه می باشد.

فرم صورت گرد

3. صورت کشیده

در صورت های کشیده عرض پیشانی و استخوان گونه و فک هم اندازه می باشد و چانه نیز برجسته است.

ابرو برای صورت کشیده

4. صورت چهار گوش ( مستطیل و مربع )

در این فرم صورت عرض پیشانی و فک و استخوان گونه ها با یکدیگر تقریبا برابر می باشد و فرم چهار گوش استخوان فک نیز بسیار نمایان می باشد. اگر طول صورت شما بیشتر از عرض آن باشد فرم صورت تان مستطیلی شکل می باشد.

فرم صورت خانم ها

5. فرم صورت قلبی

این فرم صورت به شکل تخم مرغی می باشد با این تفاوت که چانه کوچک شده است و به یک نقطه ختم می گردد.

فرم صورت

6. فرم صورت الماسی

این فرم صورت دارای مقدار زیادی زاویه می باشد و پهن ترین قسمت صورت شقیقه ها می باشند.

فرم صورت الماسی

بهترین ابرو برای صورت شما کدام است ؟

اگر فرم صورت شما تخم مرغی یا بیضی شکل می باشد بهترین شکل صورت را دارید. بهترین فرم ابرو برای این صورت ابروها با زاویه کم می باشد و این ابرو ها رایج ترین فرم هستند و برای صورت تخم مرغی شکل ایده آل و مناسب می باشند.

ابرو برای فرم صورت بیضی

خانم هایی که فرم صورت گردی دارند باید مدل ابرویی را انتخاب نمایند که از گردی صورت آن ها کاسته شود. ابروهایی که دارای قوس کمان ابرو می باشند برای افراد با صورت گرد انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند همچنین خانم هایی که دارای فرم صورت گرد هستند بهتر است از ابروهای گرد برای برداشتن ابروهای خود استفاده نکنند.

انتخاب مدل ابرو برای صورت گرد

صورت های کشیده با ابروهای صاف زیبا و جذاب تر به نظر می رسند و ابروهای هلالی و شکسته برای خانم ها با فرم صورت کشیده مناسب نمی باشند.

فرم صورت کشیده

اگر شما دارای فرم صورت چهار گوش یا مستطیلی هستید بهتر است از مدل ابروهای حالت دار و رو به بالا برای مرتب کردن ابروهای خود استفاده کنید همچنین ابروهای هلال برای خانم هایی که دارای صورت مستطیل شکل هستند مناسب نمی باشند.

انتخاب مدل ابرو برای فرم صورت مستطیلی

اگر فرم صورت شما قلبی شکل می باشد بهتر است از مدل ابروهای پهن و ابروهای زاویه دار برای مرتب کردن ابروی خود استفاده نمایید.

مدل ابروی مناسب برای صورت قلبی

اگر صورت شما الماسی شکل می باشد باید از میزان زاویه ها و پهنی فرم صورت خود بکاهید و ابروهای انحناء دار برای این فرم صورت انتخابی مناسب و ایده آل می باشند و از زاویه دار بودن صورت و پهنی آن می کاهند.

مدل ابرو برای فرم صورت الماسی

نکات طلایی برای برداشتن ابرو ها

1. سر ابروها باید از پل بینی شروع شود و شما می توانید با نگه داشتن یک مداد در اطراف استخوان بینی خود از نظر تکنیکی این نقطه را بیابید.

2. کمان ابروها نیز باید 2/3 آنچه که می تواند باشد و اغلب خانم ها امروزه به ابروهای خود قوس زیادی می دهند که در این صورت شکل ابروهای آن ها شبیه به رنگین کمان می شود که انجام دادن این کار نادرست می باشد.

انتخاب مدل ابرویی مناسب

3. ابروهای خود را هرگز کوتاه نکنید و دم ابرو های شما باید در یک خط فرضی از بینی تا گوشه چشم هایتان امتداد پیدا کند همچنین دم ابرو ها را تا جایی که پایین تر از خط سر ابرو هایتان است نباید ادامه دهید.

4. دم ابروهای شما همیشه باید باریک تر باشد تا صورت تان لیفت شود.

انتخاب ابرو متناسب با فرم صورت

در این مطلب راهنمای انتخاب مدل ابرو مناسب را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید از مدل ابرویی مناسب برای برداشتن ابرو های خود استفاده نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان