رنگ کردن ریش در خانه و نکات طلایی که باید رعایت کنید

در این مطلب آموزش رنگ کردن ریش با جدیدترین متدها مخصوص آقایان و پسران جوان در رده سنی مختلف را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با توجه به مطالب ذکر شده بتوانید ریش های خود را با مهارت بیشتری در منزل رنگ بزنید.

رنگ کردن ریش در خانه و نکات طلایی که باید رعایت کنید

با بالا رفتن سن رنگ محاسن آقایان شروع به سفید شدن می کند از این رو بهتر است برای داشتن محاسن با رنگی مناسب اقدام به رنگ کردن ریش خود نمایید همچنین در صورت تمایل می توانید برای ایجاد تغییرات مثبت در ظاهر خود محاسن تان را رنگ کنید.

آموزش رنگ کردن ریش در منزل

رنگ و مدل ریش تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری آقایان دارد از این رو بهتر است برای رنگ کردن محاسن اصولی را رعایت کنید تا بعد از اتمام کار از نتیجه آن راضی باشید و علاوه بر این مدل و رنگ محاسن شما نیز جذاب تر به نظر برسد. در مطالب قبلی انواع مدل ریش کوتاه و مدل ریش بلند مردانه را مشاهده کردید در ادامه با نحوه رنگ زدن ریش آشنا خواهید شد.

نحوه رنگ کردن ریش

مراحل رنگ کردن محاسن

1. ابتدا رنگی مناسب را انتخاب نمایید سپس وسایل مورد نیاز برای رنگ کردن محاسن را تهیه کنید.

وسایل لازم برای رنگ کردن محاسن

2. ممکن است پوست بعضی از آقایان به خاطر مواد تشکیل دهنده رنگ به آن حساسیت نشان دهند بنابراین بهتر است مقداری از رنگ را به مدت 24 ساعت روی پوست دست خود قرار دهید و اگر در طول این مدت روی پوست تورم یا قرمزی را مشاهده نکردید اقدام به رنگ کردن محاسن خود نمایید.

 تست کردن رنگ روی پوست

3. قبل از شروع کار بهتر است ریش هایتان را به کمک شامپوهای مخصوص صورت بشویید.

شستن ریش ها

4. برای اینکه رنگ به پوست صورت آسیبی را وارد نکند از وازلین یا مواد محافظتی دیگر استفاده نمایید.

مالیدن وازلین روی پوست

5. رنگ انتخابی تان را با آب و مقداری اکسیدان درون ظرفی پلاستیکی ترکیب نمایید.

ترکیب کردن رنگ ریش در ظرف

6. به کمک کیت یا قلمو رنگ را به همه قسمت محاسن خود بزنید.

رنگ کردن ریش

7. بعد از رنگ کردن محاسن به مدت 20 تا 40 دقیقه صبر کنید تا محاسن شما رنگ را به خود بگیرند.

8. بعد از مدت زمان ذکر شده برای مکث رنگ می توانید مقداری از رنگ را از روی محاسن خود بردارید و مطمئن شوید که ریش هایتان رنگ را به صورت کامل به خود گرفته اند.

تست کردن رنگ ریش

9. ریش ها را به خوبی به کمک آب سرد بشویید تا رنگ آن ها طبیعی تر به نظر برسد.

شستن رنگ ریش

10. اگر رنگ ریش هایتان بیش از اندازه تیره بود می توانید آن ها را با شامپو بشویید. توجه داشته باشید که محاسن تازه رنگ شده حساس می باشند و اصطکاک روی آن ها اثر می گذارد از این رو بهتر است در هنگام استحمام ریش هایتان را بیش از حد ماساژ ندهید.

شستن رنگ ریش با شامپو

نکات طلایی برای رنگ کردن ریشها

1. برای شستن ریش ها از آب گرم استفاده نکنید زیرا ممکن است آب گرم رنگ ریش را از بین ببرد.

2. برای حفظ نمودن رنگ محاسن می توانید از روغن مخصوص ریش استفاده نمایید.

3. برای شستن ریش رنگ شده بهتر است از شامپو های با کیفیت و استاندارد استفاده کنید.

4. محاسن به سرعت رشد می کنند بنابراین شما می توانید روی ریش هایی که به تازگی در آمده اند مقداری رنگ بمالید و به مدت چند دقیقه صبر کنید سپس رنگ را بشویید.

5. اغلب رنگ ریش ها دائمی نمی باشند و هر چند هفته یک بار باید دوباره روی محاسن اعمال گردند از این رو بهتر است شما به صورت مرتب به رنگ ریش هایتان توجه داشته باشید و در نیاز آن ها را دوباره رنگ بزنید.

مدل رنگ ریش

6. در هنگام انتخاب رنگ محاسن بهتر است دقت لازم را داشته باشید زیرا اگر رنگ انتخابی تان را بدرستی انتخاب نکنید ممکن است ظاهر شما تا مدت ها نامناسب به نظر برسد.

7. رایج ترین رنگ ریش در بین آقایان و پسران جوان رنگ های مشکی و قهوه ای و طلایی و قرمز می باشند همچنین رنگ های متنوع دیگری نیز موجود می باشند که زیر مجموعه رنگ های ذکر شده تلقی می شوند و شما می توانید رنگ ریش هایتان را با توجه به رنگ پوست و رنگ مو و ابروها انتخاب نمایید.

8. رنگ ریش را می توانید کمی تیره تر از رنگ موها یتان انتخاب کنید.

رنگ کردن ریش در خانه در چند مرحله ساده

9. رنگ ریش قهوه ای تیره برای آقایان با رنگ موی سیاه انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

10. اگر رنگ موهای شما به صورت طبیعی تیره است می توانید در صورت تمایل رنگ ریش هایتان را روشن تر از رنگ موی طبیعی خود انتخاب کنید.

11. اگر در هنگام انتخاب رنگ ریش هایتان دچار تردید شدید بهتر است رنگی را انتخاب کنید که به رنگ طبیعی موهای شما نزدیک تر است.

رنگ ریش مردانه زیبا

در این مطلب نحوه رنگ کردن ریش ها در 10 مرحله به همراه نکات طلایی را پیش رو داشتید که امیدواریم با توجه به ترفندهای ذکر شده بتوانید ریش هایتان را به راحتی در منزل رنگ بزنید و تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان