اختتامیه مرحله کشوری جشنواره باران وحی برگزار شد

مرحله کشوری «جشنواره باران وحی» به صورت ویدئو کنفرانس به میزبانی کمیته امداد استان تهران در بخش هنری و رشته قصه گویی برگزار شد.

اختتامیه مرحله کشوری جشنواره باران وحی برگزار شد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین زمانیان معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران با اشاره به برگزاری مرحله کشوری «جشنواره باران وحی» به میزبانی این نهاد، گفت: افراد راه یافته به مرحله کشوری هنری در رشته قصه گویی به رقابت پرداختند.

وی افزود: این جشنواره در بخش‌ها و رشته‌های متنوع در دو مرحله مقدماتی و کشوری به صورت ویدئو کنفرانس به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا به صورت ویدئو کنفرانس با هدف استفاده بیشتر از فضای مجازی و استعدادیابی توسط تیم داوری کشوری انجام شد.

زمانیان با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی باران وحی در چهار محور آوایی، معارفی، هنری و ادبی و در 11 رشته با شرایط استاندارد برگزار شده است، یادآور شد: کمیته امداد استان تهران در بخش آوایی قرائت و ترتیل جشنواره قرآنی باران وحی میزبان شرکت کنندگان بود و امروز 30 مهر ماه نیز در بخش هنری و رشته قصه گویی میزبان مرحله کشوری است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران یادآور شد: از 300 نفر راه یافته در مرحله اول کشوری در بخش هنری و رشته قصه گویی 32 نفر به مرحله پایانی راه یافتند که از این تعداد سه نفر، مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان تهران هستند.

وی ادامه داد: با حضور هیأت داوران در سالن شورای کمیته امداد استان تهران، این دوره از مسابقات قرآنی باران وحی با شرکت 14 استان در حال برگزاری است.

گفتنی است؛ 16 هزار نفر شرکت کننده در مرحله مقدماتی که از آبان ماه 98 در این دوره از مسابقات باران وحی شرکت کردند و مرحله کشوری از 25 شهریور ماه به ترتیب در استان‌های تهران در بخش تحقیق و ترتیل، استان اصفهان در بخش حفظ، استان مازندان در بخش سخنرانی و دکلمه و امروز سی ام مهرماه اختتامیه این جشنواره در استان تهران و رشته قصه گویی در حال برگزاری است.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان