ماهان شبکه ایرانیان

قیمت مرغ در خرده فروشی های تهران چند؟

خبرگزاری مهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از تصویب قیمت مرغ گرم در خرده فروشی های تهران به مبلغ 20 هزار و 400 تومان خبر داد.

حشمت الله عسگری ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران از تعیین قیمت مرغ و تخم مرغ در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار کشور قیمت مرغ گرم را 13 هزار و 100 تومان از درب مرغداری‌ها تعیین کرده است.

عسگری با بیان اینکه میزان هزینه‌های مختلف در استان‌ها با یکدیگر متفاوت است گفت: میزان 10 درصد افزایش قیمت نیز به عهده تنظیم بازار استان‌ها گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه قیمت 20 هزار و 400 تومان برای مرغ در استان تهران تصویب شده است افزود: قیمت تخم مرغ نیز کیلویی 14 هزار و 200 تا 500 تومان نیز می‌باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران عنوان داشت: مرغ منجمد به اندازه کافی در بازار موجود است و قیمت مرغ منجمد 15 هزار تومان تعیین شده است اما ساز و کار باید به گونه‌ای باشد که در دسترس اقشار کم برخوردار قرار داشته باشد و برای توزیع از فرمانداران می‌خواهیم که مرغ‌های منجمد را در اختیار فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار قرار دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان