ماهان شبکه ایرانیان

اجرایی شدن توافقات انجام شده میان مسکو و پاریس

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه از آغاز اجرای توافق انجام شده میان روسای دو کشور روسیه و فرانسه که پیشتر در سفر «ولادیمیر پوتین» به پاریس و گفتگو با «امانوئل ماکرون» در کاخ ورسای این کشور حاصل شده بود خبر داد.

خبرگزاری مهر: وزارت خارجه فرانسه با تاکید بر مساله سوریه به عنوان نگرانی مشترک پاریس و مسکو، از آغاز اجرایی شدن توافق های حاصل شده میان دو طرف به ویژه در زمینه مبارزه با تروریسم خبر داد.

به گزارش تاس، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه از آغاز اجرای توافق انجام شده میان روسای دو کشور روسیه و فرانسه که پیشتر در سفر «ولادیمیر پوتین» به پاریس و گفتگو با «امانوئل ماکرون» در کاخ ورسای این کشور حاصل شده بود خبر داد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه همچنین در خصوص این توافق گفت: پاریس و مسکو اطلاعات خود در خصوص سوریه را به منظور افزایش مبارزه موثر علیه تروریسم با یکدیگر به اشتراک گذاشته اند.

وی افزود: دستگاه های مربوطه دولت فرانسه مشغول کار بر روی اجرای توافق های حاصل شده طی بازدید پوتین از ورسای هستند. به ویژه، موضوعات مورد توجه مشترک دو طرف همچون مبارزه علیه تروریسم در ارجحیت قرار دارند.

گفتنی است پوتین پس از دیدار با ماکرون، گفتگوهای دو طرف در خصوص سوریه را مفید ارزیابی کرده و ابراز امیدواری کرد که این گفتگوها بتوانند منجر به بهبود وضعیت در سوریه شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان