سردار اشتری:

شهدا چراغ راه مسئولان و مردم را مشخص کردند

فرمانده ناجا گفت: شهدا چراغ راه مسئولان و مردم را مشخص کردند و امروز عزت و امنیت با ثبات کشورمان را مدیون شهدا هستیم.

شهدا چراغ راه مسئولان و مردم را مشخص کردند

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در آیین نکوداشت شهدای عرصه امنیت در چهلمین سال دفاع مقدس ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع الاول و هفته ناجا، اظهار کرد: ما هر ساله در هفته ناجا یک روز را به یاد شهدا گرامی می‌داریم، هر چند باید هر لحظه به یاد شهدا باشیم؛ هر کجا یاد این عزیزان را نگه داشتیم و حال و هوای شهدا را حس کردیم. همواره امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تأکید دارند که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست. باید راه شهدا را ادامه دهیم؛ باید دانست که شهدا با چه هدفی به مقابله با دشمنان رفتند.

سردار اشتری ادامه داد: در دفاع مقدس اگر وصیت شهدا را مطالعه کنیم؛ یک راهی را به ما نشان می‌دهند که سرانجام آن سعادت است؛ شهدا چراغ راه مسئولان و مردم را مشخص کردند و امروز عزت و امنیت با ثبات کشورمان را مدیون شهدا هستیم.


بیشتر بخوانید


فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: ما افتخارمان این است که در خدمت مردم هستیم؛ حفظ و دفاع از امنیت اولویت و خط قرمز ما هستند؛ امروزه نیروی انتظامی با قاطعیت در مقابل اختلاگران حفظ امنیت می‌ایستد و راه شهدا را ادامه می‌دهد.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی به فرموده مقام معظم رهبری مظهر اقتدار کشور به شمار می‌رود، باب شهادت کماکان باز است؛ باید به تراز پلیس انقلاب اسلامی برسیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان