رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد؛

توزیع ۲۷ میلیون غذای گرم میان نیازمندان در قالب پویش ایران همدل

بختیاری گفت: در قالب پویش ایران همدل تاکنون ۲۷ میلیون پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان توزیع شده است.

توزیع 27 میلیون غذای گرم میان نیازمندان در قالب پویش ایران همدل
توزیع 27 میلیون غذای گرم میان نیازمندان در قالب پویش ایران همدل

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صبح امروز (دوشنبه 5 آبان ماه) ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت اظهار کرد: در مرحله دوم پویش ایران همدل مانند مرحله اول اقدامات بزرگی انجام شد و باید از مردم تشکر کرد، چرا که در زمان‌های حساس همیشه در صحنه بودند.

او با بیان اینکه مرحله اول به نام اطعام مهدوی بود، گفت: مرحله دوم پویش ایران همدل به نام اطعام حسنی از عید غدیر شروع شد و تا آخر ماه صفر ادامه داشت.

بختیاری افزود: طرح احسان حسینی در راستای اطعام حسینی برگزار شد و برای افرادی که امکان طبخ غذا نبود، کمک‌های نقدی و غیر نقدی ارسال شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه در راستای طرح اطعام حسینی 15 میلیون و 885 هزار غذای گرم طبخ و توزیع شده است، گفت: خانواده بزرگوار سردار سلیمانی اعلام کردند مردم نذورات خود را به کمیته امداد اهدا کنند و کمک‌ها در راستای اطعام و احسان حسینی میان نیازمندان توزیع شود.

او با بیان اینکه رقمی معادل 266 میلیارد تومان برای احسان و اطعام حسینی هزینه شده است، گفت: ارزش هر غذای گرم، 16 هزار و 700 تومان بوده است و همچنین 2 هزار و 667  آشپزخانه در این زمینه فعالیت کردند.

بختیاری ادامه داد: برای طبخ غذا در آشپزخانه‌ها 80 هزار نفر به صورت افتخاری به نام شهدای کربلا خدمت کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در قالب طرح اطعام مهدوی در ماه رمضان و اطعام حسینی و احسان حسینی در ماه محرم و صفر بیش از 27 میلیون پرس غذای گرم طبخ و توزیع شد که ارزش آن 428 میلیارد تومان برآورد شده است.


بیشتر بخوانید


در حال تکمیل...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان