حادثه مرگبار در ایستگاه متروی توحید با مرگ سه کارگر

خبرگزاری ایسنا: حمید هیدارن در مورد حادثه در ایستگاه در حال ساخت متروی نواب گفت: در کارگاه ایستگاه در حال ساخت مترو (ایستگاه توحید)، ساعت 10 روز دوشنبه پنجم آبان ماه 1399 بر اثر وقوع یک حادثه، 3 تن از کارگران پیمانکار کارگاه (متاسفانه دو جوشکار نیروی پیمانکار و یک اپراتور دستگاه بالابر پیمانکار) ایستگاه R 7 (تقاطع خیابان‌های آزادی و شهید نواب صفوی) جان به جان آفرین تسلیم کردند.

وی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات اولیه، علت حادثه مذکور خروج کابین دستگاه بالابر پیمانکار پروژه از روی ریل و سقوط آن بوده است، اظهار کرد: البته اطلاعات تکمیلی پس از انجام تحقیقات تیم کارشناسی حادثه که در محل مستقر هستند، حاصل خواهد شد.

وی گفت: در این حادثه با تلاش وصف ناپذیر نیرو‌های خدوم سازمان آتش نشانی، نفراتی که در کارگاه ایستگاه R 7 مشغول کار بودند، از محل به سلامت به خارج کارگاه منتقل شدند، اما متاسفانه اپراتور دستگاه بالابر و دو نفر جوشکار بر اثر سقوط آسانسور کارگاهی فوت کردند.

وی افزود: تحقیقات اولیه حاکی از آن است که دستگاه بالابر مذکور در تاریخ 31 شهریور ماه امسال، پس از بازرسی ادواری، گواهی تایید سلامت بر اساس استاندارد‌های مرجع ملی و بین المللی از مبادی قانونی ذیربط دریافت داشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان