واکنش مسکو به اتهامات ضدروسی بایدن

خبر‌گزاری فارس: «دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کرملین امروز (دوشنبه) به اتهامات «جو بایدن»، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا مبنی بر اینکه روسیه بزرگترین تهدید برای ایالات متحده محسوب می‌شود، واکنش نشان داد.

به نوشته خبر‌گزاری اسپوتنیک، پسکوف در اظهارات امروز خود ضمن رد کردن این اتهامات گفت این اقدام به منظور نفرت‌افکنی انجام می‌شود و این اتهامات اصلاً درست نیستند.

وی گفت: «این [اظهارنظر] اصلاً درست نیست و ما با آن مخالف هستیم. ما تنها می‌توانیم در این باره ابراز تأسف کنیم که حس نفرت نسبت به روسیه در حال ترویج است و کشورمان به عنوان یک دشمن در‌ نظر گرفته می‌شود. این [حرف] درست نیست.»

«جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات امسال آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌بی‌اس مدعی شده بود که روسیه در حال حاضر بزرگترین تهدید برای امنیت آمریکا و متحدان این کشور محسوب می‌شود.

بایدن در آخرین مناظره خود با ترامپ همچنین در خصوص گزارش ادعایی دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا درباره دخالت ایران، روسیه و چین در انتخابات آمریکا گفت: «هر کشوری- فرق نمی‌کند کدام کشور باشد-در انتخابات آمریکا دخالت کند، بهای سنگینی خواهد پرداخت.»

وی افزود: «درباره این انتخابات، ما می‌دانیم که روسیه، دخالت کرده، چین تا حدی دخالت کرده و حالا متوجه شده‌ایم که ایران هم دخالت کرده است. اگر من انتخاب شوم، آنها بهای سنگینی خواهند پرداخت.»

بایدن ادعا کرد قدرت‌های خارجی مانند روسیه دوست ندارند او در انتخابات پیروز شود چون می‌دانند که او با آنها برخورد سخت‌گیرانه‌ای خواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان