آوایی برای پاسخ به ۶ سؤال نمایندگان به مجلس رفت

خبرگزاری فارس:عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس گفت: وزیر دادگستری برای پاسخ به 6 فقره سؤال نمایندگان در کمیسیون قضایی حاضر شد که در 5 مورد توانست از نمایندگان فرصت بگیرد و در یک مورد هم نتوانست نماینده سؤال کننده را قانع کند.

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت:‌ در جلسه امروز سؤال از وزیر دادگستری در دستورکار کمیسیون قرار داشت.

وی افزود: در این جلسه علیرضا آوایی وزیر دادگستری برای پاسخ به 6 فقره سؤال در کمیسیون حاضر شد که در 5 مورد توانست از نمایندگان فرصت بگیرد و در یک مورد هم پاسخ وی نتوانست نماینده سؤال کننده را قانع کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز حسن نوروزی نماینده رباط کریم سه فقره سؤال و جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت، نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر هر کدام یک سؤال را از وزیر مطرح کردند.

چنارانی خاطرنشان کرد: سؤالات به طور کل در رابطه با شورای حل اختلاف عملکرد سازمان تعزیرات برای مقابله با گرانفروشی و کالاهای قاچاق و نیز بحث اسناد رسمی و عملکرد اداره ثبت بود.

وی افزود: وزیر دادگستری در این جلسه نتوانست پاسخ قانع کننده‌ای به سؤال جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت درباره تغییر سندهای ملکی بدهد و نماینده سؤال کننده از پاسخ وزیر قانع نشد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در جلسه فردای کمیسیون در رابطه با اینکه قلمرو سؤال نماینده رشت ملی است یا منطقه‌ای، رای‌گیری و نتیجه را اعلام خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان