تجمع مردم و دانشجویان مقابل سفارت فرانسه

خبرگزاری فارس: جمعی از مردم و دانشجویان امروز ( چهارشنبه 7 آبان) در اعتراض به توهین سازمان یافته فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، قرآن و ادیان الهی تجمع کردند.

این تجمع به همت دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های تهران و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی روبروی سفارت فرانسه‌ برگزار شده است.

* درخواست برای اخراج سفیر فرانسه

مردم و دانشگاهیان با حضور در این تجمع خواستار اخراج سفیر فرانسه از ایران شدند.

همچنین ایرانیان هم نوا با دیگر مسلمانان جهان شعارهای ضد آمریکایی، ضد اسراییلی و ضد سعودی سرداده و اقدام رئیس جمهور ابله فرانسه را شیطانی دانسته و آنرا جاهلیت مدرن نامیدند.

دانشجویان در این تجمع صدها نفری شعارهایی مانند « کی شود دریا، زپوزه سگ نجس» از دیپلمات های وزارت خارجه کشورمان خواستند غیرت نشان داده و موجب عزت ملت شوند.

«سلام بر محمد»، « ما همگی امت رسول الله هستیم»، « ابلیس پاریس مکرون است» از دیگر شعارهایی بود که توسط تجمع کنندگان سر داده شد.

* درخواست برای « تحریم کالاهای فرانسوی»

دانشگاهیان و مردم انقلابی تهران در این تجمع خواستار « تحریم کالاهای فرانسوی» شدند.

 

مردم ولایتمدار تهران همچنین باز نشر کاریکاتورهای پیامبر مسلمانان را جرمی بزرگ و نابخشودنی دانستند.

« امانوئل رشدی» و « توهش جاهلیت مدرن» از دست نوشته هایی بود که تجمع کنندگان با خود همراه داشتند.

به گزارش فارس، نشریه فرانسوی «شارلی‌ ابدو» Charlie Hebdo در یک گستاخی جدید کاریکاتورهای جنجالی موهن درباره پیامبر گرامی اسلام (ص) را بازنشر کرد. ضمن اینکه پیشتر کتاب الله مجید در کشور سوئد سوزانده شده بود. اما جریان صهیونیستی و آمریکایی سلطه و استکبار با همراهی اذنابش و با تقسیم بندی صورت گرفته کاری کردند که امانوئل مکرون از اقدام نشریه موهن فرانسوی حمایت کرده و موجب خشم ملت‌های مسلمان جهان شده و برخی کشورهای حتی اجناس فرانسوی را تحریم کردند.

این خبر تکمیل می شود...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان