چرا از نظر مردها زنان مسن تر قوی تر هستند؟

برای همه ما شرطی شده است که در میان زوج ها مرد باید همیشه بزرگ تر از زن باشد. در گذشته ازدواجی که مرد کوچک تر از زن باشد هرگز قابل قبول نبود اما امروزه مردم روشنفکرتر از گذشته هستند و تفاوت سنی نقش چندان مهمی در زندگی آن ها ندارد. شاید از نظر شما عجیب باشد اما مردها بنا بر دلایلی بیشتر جذب زنان مسن تر می شوند.

چرا از نظر مردها زنان مسن تر قوی تر هستند؟

برای همه ما شرطی شده است که در میان زوج ها مرد باید همیشه بزرگ تر از زن باشد. در گذشته ازدواجی که مرد کوچک تر از زن باشد هرگز قابل قبول نبود اما امروزه مردم روشنفکرتر از گذشته هستند و تفاوت سنی نقش چندان مهمی در زندگی آن ها ندارد. شاید از نظر شما عجیب باشد اما مردها بنا بر دلایلی بیشتر جذب زنان مسن تر می شوند.

در ادامه مطلب شرح داده شده است که چه ویژگی هایی در زنان مسن تر باعث جذب مردها می شود.

زنان مسن تر می دانند که چه می خواهند

اولین چیزی که باعث جذب مردها به زنان مسن تر می شود قدرت تمرکز آن ها در زندگی است. زنان مسن تر بر خواسته های خود واقف هستند و تمام انرژی خود را جهت رسیدن به اهداف بزرگ تر متمرکز می کنند. زنان مسن تر به دنبال پیشرفت زندگی خود و شریک عاطفی خود هستند در حالی که زنان زنان جوان تر به جستجوی دنیا از طریق روابط عاشقانه می پردازند. مردها از این که قرار نیست چیزی را در رابطه حدس بزنند تحسین می کنند زیرا زنان مسن تر در رابطه کاملا شفاف هستند.

زنان مسن تر درک بیشتری از زندگی دارند

زنان مسن تر تجربه بیشتری از زندگی دارند و این باعث می شود مردها چیزهای جدید زیادی از آن ها یاد بگیرند. تجربیات زیاد او به مرد کمک می کند که به زندگی نگاه واقع بینانه تری داشته باشد و در سطوح بالاتر زندگی به فرد کامل تری تبدیل شود. آن ها خود واقعی یک مرد را به او نشان می دهند و جهت رسیدن به اهداف بزرگ تر به او انگیزه می دهند.

زنان مسن تر به مردها کمک می کنند از دیدگاه متفاوتی به دنیا نگاه کنند

ارتباط با یک زن مسن تر به مرد فرصت پیشرفت می دهد. رابطه ها در حالت عادی کمک می کنند خودمان را بیشتر بشناسیم اما زنان مسن تر کمک می کنند مردها احساس خودشان را در سطوح عمیق تری بشناسید. در رابطه با زنان مسن تر نیازی به حدس زدن او ندارید فقط کافی است چیزی که در ذهن تان هست را برای او بازگو کنید. در چنین شرایطی می توانید یک رابطه بسیار قوی و پایدار بسازید.

آن ها مستقل و با اعتماد به نفس هستند

زنان جوان تر به دنبال توجه و تایید دیگران هستند اما زنان مسن تر از همان چیزی که هستند رضایت دارند و نیازی به تایید دیگران و این که خودشان را به دیگران ثابت کنند ندارند. آن ها با اعتماد به نفس بالایی که دارند احساس آرامش می کنند. البته باید بگویم که زنان مسن تر هم از توجه مرد لذت می برند اما در کنار مسائل مهم زندگی.

زنان مسن تر از نظر عاطفی بالغ هستند

زنان مسن تر تجربیات زندگی بیشتری دارند و می دانند که چگونه بیش از حد عاطفی برخورد نکنند و احساسات و عواطف شان را کنترل کنند. این به معنای کسل کننده بودن و این که نمی توانند یک زندگی شاد و سرگرم کننده داشته باشند نیست. آن ها به اندازه زنان جوان تر نیز شیطنت ها و سرگرمی های خاص خودشان را دارند و لحظات خوبی را در کنار شریک عاطفی خود می سازند.

زنان مسن تر آرامش بیشتری دارند

برخی از مردها حس آرامش زنان مسن تر را دوست دارند. زنان جوان تر انرژی قابل تحسینی دارند اما این ویژگی برای همه مردها جذابیت ندارد. بسیاری از مردهای جوان سبک زندگی آرامی که با آن آرامش بیشتری می گیرند را ترجیح می دهند. بیشتر زنان مسن تر سرگرمی های آرام بخشی مثل هنرهای دستی، باغبانی و نقاشی را به سرگرمی هایی که نیاز به انرژی و فعالیت زیادی دارد ترجیح می دهند.

زنان مسن تر در بحث و گفتگو عقلانی هستند

زنان مسن تر کامل تر هستند و می دانند چکونه گفتگو کنند. تجربه زندگی آن ها این امکان را داده است که از زندگی درک عمیق تری داشته باشند. تحقیقات نشان داده است بیشتر زنانی که بالای 30 سال هستند دارای مدرک تحصیلی هستند. زنان تحصیلکرده باهوش هستند و می توانند گفتگوی عمیقی درباره هر موضوعی از قبیل محیط، جامعه، سفر، رسانه و… داشته باشند. آن ها درباره هر چیزی نظر خاص خودشان را دارند و همین ویژگی آن ها باعث جذب مردها می شود.

زنان مسن تر ثبات مالی دارند

همه می دانیم که مردها دنبال امنیت مالی هستند و این ارتباطی به سطح سنی آن ها ندارد. بیشتر زنان مسن دارای شغل معتبر هستند و هنگام پرداخت صورتحساب احساس مسئولیت مالی قوی دارند. (این روزها همه دنبال زن شاغل با حقوق ثابت هستن)

یک ارتباط مادرانه

برخی از مردان جذب زنان مسن تر می شوند زیرا می خواهند مورد حمایت و مراقبت آن ها قرار بگیرند. بحث درباره حمایت عاطفی و ذهنی آن هاست. به این دیدگاه “سندروم مامی” می گویند یعنی شرایطی که در آن مرد نیاز دارد زن برای او هر کاری از آشپزی گرفته تا آماده کردن لباس هایش را انجام دهد. اما با این وجود برخی از زنان حاضر به پذیرفتن چنین شرایطی نیستند. (داخل پرانتز باید اشاره کنم که این کارها برای اکثر خانم های ایرانی وظایف تعریف شده هستن.)

زنان مسن تر آشپزهای ماهری هستند

زنان مسن تر در هنر آشپزی مهارت بیشتری دارند. زنان جوان تر کمتر آشپزی می کنند و ترجیح می دهند بیشتر غذا سفارش دهند یا در رستوران غذا بخورند در حالی که زنان مسن تر عاشق آشپزی برای همسرشان هستند. آن ها علاقه زیادی به غذا خوردن در کنار جمع گرم خانواده دارند.

آیا زوجی را با این تفاوت می شناسید؟ آیا با نکاتی که در این مقاله اشاره شد موافق هستید؟ (شاید خیلی از این موارد در مورد مردهای ایرانی صدق نکنه)

استفاده از مطالب بدونیم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع ، بلا مانع است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان