آمار فوتی‌های کرونایی استان تهران

خبرگزاری مهر: فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به اینکه ترافیک تهران تغییر قابل توجهی نکرده است، گفت: فوتی‌های کرونایی استان تهران تا 3 هفته آینده کاهش نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی عصر یکشنبه در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه مقابله با کرونای تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه امروز با حضور 7 تن از استانداران منتخب کشور و 7 نفر از رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزیر کشور و بهداشت برگزار شد که بن مایه این جلسه هماهنگی بیشتر در خصوص اجرای مصوبات و هماهنگی‌های بیشتر بود.

زالی در خصوص آمار امروز کرونا در استان تهران عنوان داشت: 10 هزار و 500 نفر به صورت سرپایی طی 24 ساعت اخیر به مراکز درمانی مراجعه کردند و متأسفانه آمارهای بستری کرونایی‌ها در پایتخت نگران کننده است و رکورد زد و 6 هزار و 337 نفر بستری شدند که چندین ماه بود به این عدد نرسیده بودیم و رکورد جدید در بستری‌ها محسوب می‌شود.

وی در خصوص بستری‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه گفت: یک هزار و 702 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و 890 بیمار امروز در بخش‌ها پذیرش شدند که از این تعداد 170 نفر در بخش مراقبت ویژه بستری و 820 بیمار نیز ترخیص و 90 بیمار کرونایی فوت شده‌اند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران بیان داشت: با توجه به تعداد یکهزار و 702 بیمار بد حال در بخش مراقبت‌های ویژه و 6 هزار و 337 بیمار در بخش‌های عادی در بیمارستان‌های پایتخت، در 3 هفته آینده انتظار کاهش فوتی‌های کرونایی وجود ندارد.

وی عنوان داشت: ترافیک تهران تغییر قابل توجهی نکرده و ترددهای درون شهری و فضای‌های پرخطر که شناسایی شده‌اند از تراکم بالایی برخوردار است که این موضوع نگران کننده و پر خطر است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان