طارمی: می‌خواهیم به فینال آسیا برسیم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید هدف تیمش رسیدن به فینال آسیاست.

طارمی: می‌خواهیم به فینال آسیا برسیم

به گزارش ایسنا، مهدی طارمی پس از پیروزی تیمش مقابل لخویا در نشست خبری اظهار کرد: ما می‌دانستیم با لخویا بازی سختی داریم زیرا این تیم شاید جزء بهترین تیم‌های آسیاست. خدا رو شکر که توانستیم در بازی برگشت این تیم را شکست بدهیم. همانطور که می‌دانید ما آمده بودیم در ابتدا دفاع کنیم و گلی را دریافت نکنیم و بعد بتوانیم از فرصت‌های گلزنی استفاده کنیم زیرا می‌دانستیم یک گلی که در اینجا می‌زنیم دو گل محاسبه می‌شود.

وی افزود: کاری که می‌خواستیم خیلی خوب انجام دادیم و دستورات برانکو را به خوبی انجام دادیم. در بازی چند فرصت خوب گلزنی داشتیم که از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده نکردیم. اما همین که توانستیم به دور بعد صعود کنیم خدا رو شکر می‌کنم. امیدوارم به همان چیزی که از اول هدفگذاری کردیم یعنی رسیدن به فینال رقابت‌ها پیش برویم.

طارمی در پاسخ به سوالی درباره شکست سنگین استقلال مقابل العین و اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد، گفت: ما قهرمان ایران هستیم و همیشه بازی برتری انجام دادیم که توانستیم قهرمان بشویم. تیم‌های دیگر ایرانی هم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتند اما هدف ما از ابتدا این بود که به فینال این رقابت‌ها صعود کنیم. تا اینجا که آمده‌ایم و به دنبال این هستیم که به هدف خودمان برسیم. اما از این به بعد چشم همه ایرانی‌ها به پرسپولیس است.

وی درباره سرمایه‌گذاری تیم‌های شرق آسیا در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: درست است که چینی‌ها در این مدت سرمایه‌گذاری خوبی کرده‌اند اما ما هم با پتانسیل و استعدادهایی که داریم فکر می‌کنم می‌توانیم به این عنوان برسیم. فوتبال هیچ‌چیزش قابل پیش‌بینی نیست. اگر یک تیم مبلغ زیادی مثل 500 میلیارد هزینه کند دلیل نمی‌شود که حتما بتواند فوتبال بهتری را انجام دهد و قهرمان بشود. ما باید سعی کنیم فوتبال خوبی بازی کنیم و بتوانیم قهرمان بشویم و نگاه نمی‌کنیم که چه تیمی سرمایه‌گذاری بهتری انجام داده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر