بازسازی فضای اداری شرکت دیاکو آسیا در تهران

فضاهای اداری: همه کسانی که تجربه کار اداری را داشته اند خوب می دانند که فضا داخلی محل کار و امکانات آن تاثیر بسیار زیادی در روحیه کارمندان و بالا رفتن راندمان کار دارد

فضاهای اداری: همه کسانی که تجربه کار اداری را داشته اند خوب می دانند که فضا داخلی محل کار و امکانات آن تاثیر بسیار زیادی در روحیه کارمندان و بالا رفتن راندمان کار دارد. طراحی داخلی اداری و تاثیر آن بر روانشناسی کار موجب می شود تا مدیران ضرورت توجه به طراحی دکوراسیون داخلی اداری را در دستور کار خود قرار دهند. در این مطلب همراه با چیدانه نمونه ای از بازسازی یک فضای اداری را دنبال کنید. در ادامه می توانید تصاویر قبل و بعد از بازسازی را ببینید.

طراحی داخلی فضای اداری شرکت دیاکو آسیا (عرضه کننده چاپگرهای صنعتی ) در بهمن ماه 1392 به شرکت آوام نقش آتی ساز واگذار شد. که پس از اقدامات اولیه، مذاکرات، تهیه و تایید نقشه ها و طرح های مورد مذاکره پروژه، روند اجرایی آن از اول اسفند ماه همان سال شروع شد.

این شرکت با فضایی به مساحت 175 مترمربع تصمیم به ایجاد تغییراتی در دکوراسیون داخلی خود داشت. با توجه به طراحی جدید و جانمایی های آن در خصوص دفاتر و واحدهای اداری، کلیه اجزای داخلی این شرکت تخریب و واحدی یک دست را آماده به کار کرد.

مطلب پیشنهادی: طراحی یک دفترکار برای دو شرکت متفاوت

بنا بر فضاهای از پیش تعیین شده کلیه کابل های شبکه کامپیوتر، برق و برق اضطراری از کف عبور داده شد و دستگاه های مربوطه در فضای مورد نظر استقرار یافت. اجرای دیوار های انبار، سیستم زیر بنایی و تاسیساتی در سرویس بهداشتی و آشپزخانه مجددا انجام گردید.

مطلب پیشنهادی: طراحی داخلی هوشمند فضای اداری

به صورت کلی فعالیت های انجام شده در این شرکت بدین شرح است:

  • تخریب دبوارهای داخلی واحد
  • تخریب سقف های آردواز قدیمی
  • اجرای دیوار واحد انبار

  • اجرای سرامیک و کاشی در فضاهای سرویس بهداشتی و آشپزخانه
  • اجرای سقف کاذب (کناف)
  • اجرای دیوار پوش ها : رنگ آمیزی و کاغذ دیواری

مطلب پیشنهادی: آوردن حال و هوای خانه به طراحی داخلی اداری

  • اجرای پارکت لمینت و قرنیزها
  • طراحی، ساخت و نصب کلیه پارتیشن ها (دیوارهای جداکننده داخلی)
  • طراحی و ساخت کلیه میزهای کارشناسی، کنفرانس، مدیریت، فنی، کابینت آشپزخانه و...

مطلب پیشنهادی: طراحی داخلی اداری برای جذب مشتری بیشتر

  • تجعیز سیستم تاسیسات: تهیه و نصب سیستم سرمایشی و گرمایشی (پکیج و اسپیلت گازی)
  • تجهیز واحد میهمانان (وی آی پی )
  • نصب پرده های واحد

  • تعویض درب های چوبی داخلی
  • نصب رادیاتور های جدید

مطلب پیشنهادی: بهترین مبلمان برای فضای اداری شرکت شما کدام است؟

همانطور که با مقایسه عکس های قبل و بعد از بازسازی پروژه می توان متوجه شد. تغییرات چشمگیری در فضای داخلی این شرکت صورت گرفته است. اجزای اضافه شده به فضا توانسته به طبقه بندی و نظم دهی وسایل کاربردی در این دفتر کمک بسیار زیادی بکند. لازم به یادآوری است که همزمان با اجرای این پروژه شرکت دیاکو آسیا فعال بوده و کلیه مراحل عملیات بازسازی در کنار فعالیت های روزانه کارکنان محترم این شرکت پیگیری و به پایان رسید. با توجه به تعطیلات عید نوروز در اواسط فعالیت اجرایی پروژه، این پروژه در انتهای فروردین نود و سه به اتمام رسید.

در پایان از شرکت آوام نقش آتی ساز که در تهیه این مطلب با ما همکاری نمودند و عکس نمونه کار و توضیحات لازم را در اختیارمان قرار دادند سپاس گزاریم. برای دیدن دیگر نمونه کار ها، اطلاعات بیشتر یا ارتباط با این شرکت می توانید به پروفایل اهالی فن شرکت آوام نقش آتی ساز مراجعه نمایید.

اگر قصد تغییر دکوراسیون داخلی دفتر کار، ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

مطالب بیشتر: بیشتر روز خود را در چه فضای اداری سپری می کنید؟
موفقیت شرکت شما در گرو طراحی دفتر کارتان!
طراحی داخلی دفتر کوکاکولا در لندن
طراحی متفاوت دفاتر اداری شرکت بایر پارسیان در تهران

منبع: گردآوری شده در تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان