ماهان شبکه ایرانیان

نرم افزار حسابداری پوشاک چه کاربردهایی دارد؟

نرم افزار حسابداری پوشاک چه کاربردهایی دارد؟

در دنیای امروز، افراد نیازهای خود را دسته بندی میکنند و الزامی‌ترین آنها را در اولویت قرار میدهند. یکی از این نیازها که در سطر جدول قرار دارد، پوشاک است.

همانطور که میدانید وقتی که تقاضا افزایش می‌یابد، عرضه نیز باید صورت بگیرد. از همین رو بیشتر افراد جامعه به سمت این کسب و کار روی آورده‌اند. به جرات میتوان گفت اگر مدیریت خوبی داشته باشید، سودهای کلانی هم از این شغل به دست می‌آورید.

حالا برای اینکه تبدیل به یک مدیر کاردان و حاذق شوید، نیازمند یک راهنما یا دستیار هستید. البته که منظور ما از راهنما یک فرد نیست، بلکه یک سیستم هوشمند با عنوان نرم افزار حسابداری است.

به طور قطع تابحال تعریف و تمجیدهایی در مورد این نرم افزار شنیده‌اید، اما امروز میخواهیم این نرم افزار را به طور دقیق، موشکافی کنیم و شرح دهیم که چطور میتوان با نرم افزار حسابداری پوشاک، تبدیل به یک مدیر موفق شد!

اگر شما هم صاحب یک فروشگاه پوشاک هستید یا به تازگی تصمیم به اینکار گرفته‌اید، این مقاله جذاب را از دست ندهید.

 

نرم افزار حسابداری پوشاک چه کاربردهایی دارد؟

همانطور که میدانید کاربردها نشات گرفته از نیازهای کاربران هستند. از همین رو باید دغدغه‌ها و نیازهای روزانه خود را در ذهن داشته باشید تا بتوانیم به سراغ معرفی کاربردهای این نرم افزار برویم.

به طور مثال از نیازهای یک فروشگاه پوشاک، ثبت و صدور فاکتور مشتریان یا ثبت هزینه ها و درآمدها، کنترل موجودی انبار، محاسبه دقیق دستمزد و حقوق کارمندان، مدیریت حسابها، تهیه گزارشات از روند کار، محاسبه سود و زیان‌ها و...  میباشد.

نرم افزار حسابداری پوشاک به تمامی این نیازها اندیشیده و راهکار و راه حل‌های ایده‌آلی را در خود جای داده است که در ادامه به آنها میپردازیم.

مهمترین مزایای نرم افزار حسابداری پوشاک چیست؟

کاربری آسان

یکی از مهمترین مزایای نرم افزار حسابداری پوشاک، کاربری ساده و آسانش است. شاید شما هم تابحال با نرم افزارهای زیادی کار کرده باشید اما به دلیل پیچیدگی و نامفهوم بودنش، از کار کردن با آن صرف نظر کرده‌اید. به جرات میتوان گفت نرم افزار حسابداری پوشاک، نیاز به هیچ نوع کلاس آموزشی ندارد و هر کاربر مبتدی نیز میتواند با آن ارتباط برقرار نماید.

پشتیبانی قوی

از دیگر واجبات یک نرم افزار خوب این است حتما دارای قابلیت پشتیبانی باشد. نرم افزار حسابداری پوشاک هم این اصل مهم را رعایت میکند و با یک تیم بسیار باتجربه از نرم افزارش پشتیبانی خواهد نمود. از همین رو میتوانید مطمئن باشید که در اسرع وقت، مشکلات نرم افزاری شما رفع خواهد شد.

محاسبه دقیق هزینه ها و درآمد

اگر شما یک مدیر باهوش باشید حتما به طور ماهانه یا حتی هفتگی، نسبت درآمد و هزینه را محاسبه مینمایید. اما باید بدانید اینکار به صورت دستی چندان هم قابل اطمینان نیست و باید حتما از یک سیستم هوشمند کمک بگیرید. برای انجام محاسبات دقیق، نرم افزار حسابداری پوشاک، گزینه خوبی است. این نرم افزار با کمترین درصد خطا، تمامی محاسباتتان را انجام داده و ثبت مینماید.

کنترل موجودی انبار

یکی دیگر از مزایای نرم افزار حسابداری پوشاک، مدیریت موجودی انبار است. با وجود این ویژگی عالی دیگر نگران کسری انبارتان نباشید چراکه به صورت لحظه ای میتوانید موجودی انبار را بررسی کنید.

انجام برخی امور به صورت اتوماتیک

کافی ست یک برنامه یا فرمول را وارد این نرم افزار کنید، به طور خارق العاده‌ای تمامی دستورات را انجام خواهد داد. یکی از اموری که شاید برایتان دغدغه‌آفرین بوده، محاسبه حقوق و دستمزد کارمندان به صورت ماهیانه باشد. با تهیه نرم افزار حسابداری پوشاک دیگر این مشکل را نخواهید داشت چراکه نرم افزار به صورت اتوماتیک این امور را انجام میدهد.

تهیه گزارشات دقیق

اگر میخواهید تمامی امور بسیار دقیق و منظم پیش برود باید به طور مداوم روند کار را بررسی کنید. برای انجام اینکار باید دست به دامن گزارشات شوید، گزارشاتی که دقیق باشد تا بتوانید بر حسب آنها تصمیات قطعی بگیرید. بهتر است تهیه گزارشات را نیز به نرم افزار حسابداری بسپارید چراکه در هر زمان که بخواهید میتوانید گزارشات لحظه‌ای از روند کار تهیه نمایید.

نصب سریع و آسان

ناگفته نماند نرم افزار حسابداری پوشاک قابلیت نصب بر روی هر ویندوزی را دارد. همچنین دارای راهنمای نصب می‌باشد تا کاربر به راحتی و در کمترین زمان بتواند آن را نصب کند.

پرکاربردترین قابلیت های نرم افزارهای حسابداری

  • قابلیت پشتیبان گیری به دو صورت دستی و اتومات
  • امکان تولید و محاسبه بهای تمام شده محصول به صورت اتومات در هنگام فروش پوشاک
  • افزودن اتومات پوشاک تولید شده به انبار محصولات پس از تولید کالا
  • طراحی، تولید و چاپ بارکد برای پوشاک تولید شده جهت فروش بارکدی محصولات
  • امکان پشتیبان گیری در فضای ابری
  • دارای آموزش تلفنی، حضوری و اینترنتی رایگان
  • قابلیت استفاده تحت شبکه بدون محدودیت مسافت
  • قابلیت تهیه گزارشات از سود و زیان‌ها
  • امکان تعریف کالاهای موجود در فروشگاه بر اساس ویژگی‌ها مثل رنگ، مدل، سایز و...
  • امکان اتصال به بارکدخوان و دستگاه کارتخوان
  • نرم افزار حسابداری پوشاک دارای امکان مشاهده سود در هر فاکتور میباشد.
  • امکان هشدار کسری موجودی کالاهای مصرفی و گزارش کسری مواد اولیه
  • قابلیت معرفی و مدیریت انبارها به تعداد نامحدود
  • قابلیت معرفی صندوق‌ها به تعداد نامحدود
  • امکان چاپ چک
  • امکان تغییر قیمت پوشاک در هنگام ثبت فاکتور
  • امکان جستجوی سریع فاکتورها بر اساس نام مشتری، شماره فاکتور، توضیحات و دیگر اطلاعات
  • قابلیت تسویه فاکتور به صورت نقدی، چک، کارتخوان، نسیه و...
  • قابلیت جستجوی پیش فاکتورها بر اساس شماره فاکتور، تاریخ ثبت، نام مشتری
  • گزارش سود بر اساس کالا و نمایش کالاهای پرسود
  • امکان چاپ لیست قیمت و سطوح قیمتی برای مشتریان
  • نمایش موجودی لحظه ای بانک ها با امکان مشاهده ریز گزارش بانک

 

جمع‌بندی

کلام آخر اینکه اگر میخواهید در کسب و کارتان موفق شوید و با روش‌های روز دنیا کسب و کارتان را پیش ببرید باید از نرم افزار حسابداری کمک بگیرید.

همانطور که در مطالب بالا شرح دادیم نرم افزار حسابداری پوشاک یک راهکار بهینه برای انجام امور مالیتان است. در نتیجه اگر میخواهید حسابها و دیگر امور مربوط به فروشگاهتان را با بهترین کیفیت پیش ببرید باید برای تهیه نرم افزار حسابداری پوشاک اقدام کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان