تزیین سینی حنا برای حنابندان با ایده های جالب و شیک

تزیین سینی حنا یکی از ایده های جالب و جذاب و عالی برای مراسم حنا بندان و عروسی است که در طرح های مختلف و تزیینات زیبا می توانید در این مطلب مشاهده کنید.

تزیین سینی حنا برای حنابندان با ایده های جالب و شیک

حنابندان از مراسم خاص و زیبای ما ایرانیان است. این جشنها به قدمت دیرینه ما در تمدن آریایی بر می گردد. مجلس حنابندان همیشه با شکوه و سنتهای خاصی در طایفه و اقوام ایرانی بر گزار می گردد  و در هر یک شاهد برگزاری مراسم به نحو خاص و متفاوت هستیم. در کشور هایی مثل هندوستان هم که این مراسم وجود دارد جشنهای حنابندان آنها به نحوی باشکوه و توام با مراسم خاصی برگزار می شود. تزیینات حنا و ظرف حنابندان که از اجزای اصلی مراسم حنابندان است تزیینات متفاوتی دارد که با توجه به فرهنگ و سلیقه و ایده های هر قومی فرق می کند. از این رو قصد داریم در این مطلب به معرفی ایده های جدید برای تزیینات سینی حنا بپردازیم که امیدواریم تماشای آنها برای شما عزیزان جذاب باشند.

تزیین سینی حنا با ایده های شیک

تزیین سینی حنا با ایده های شیک و جدید و جذاب

برای تزیین ظرف حاوی حنا می توان از وسایل تزیینی مختلف از جمله انواع گل های طبیعی و مصنوعی، روبان، شمع، اکلیل های رنگی، مروارید و دیگر وسایل تزیینی استفاده نمود. همانگونه که می دانید انتخاب این تزیینات کاملا سلیقه ایی است و شما با توجه به وسایلی که در دسترس دارید و یا طرحی که مدنظر دارید می توانید بهترین و زیباترین تزیینات را انجام دهید. تصاویر زیر نمونه هایی از تزیین ظرف حنا را با پارچه، روبان و… نشان می دهد که هر یک می توانند الگوی مناسبی برای تزیین حنا عروس باشند.

تزیین ظرف و سینی حنایندان

ظرف حنا بندان و تزیین ان

تزیین ظرف و سینی حنا به سبک امروزی

تزیین سینی حنابندان ایده های شیک برای تزیین سینی و ظرف حناسینی زیبا برای تزیین حنا و مراسم حنابندان تزیین جذاب و شیک و جدید سینی حنابندان

تزیین حنا برای جشن حنابندان

حال که با روش هایی برای تزیینات داخل سینی حنا آشنا شدید، ایده های جدید و متنوعی برای دیزاین حنا را نیز معرفی می نماییم که با به کارگیری هر یک از این ایده ها می توانید زیباترین مدل حنا برای جشن حنابندان را داشته باشید. توجه داشته باشید که برای فرم گیری بهتر حنا می توانید در ترکیب آن مقداری چسب چوب نیز استفاده نمایید. بدین صورت می توانید به راحتی با حنا شکل های متنوع و زیبا بسازید و تزیینات دلخواه را انجام دهید.

تزیین حنا به همراه ظرف مخصوص آن تزیین حنا به شکل گل رز

زیباترین تزیینات سینی حنا تزیین سینی حنابندان عروس

تزیینی ظرف حنا با ایده های خلاقانه تزیین حنا جدید و زیبا

انواع طرح تزیین حنابندان تزیین حنای عروس به شکل ماهی

انواع ایده برای تزیین زیبای حنا و ظرف آن تزیین جالب و خلاقانه حنا

تزیینات زیبای ظرف و سینی حناتزیین سینی برای جشن حنابندان

تزیین زیبای حنا و ظرف آنتزیینات جالب سینی حنا

ظرف تزیینی برای تزیین حنا و مراسم حنابندان مدل تزیینات سینی حنا برای عروس و داماد

ایده شیک و جدید و جذاب برای تزیین سینی حناتزیین حنا روی عروسک

انواع تزیینات زیبای مراسم حنابندان تزیینات سینی حنا با گل طبیعی

زیباترین و شیک ترین تزیین برای تزیین حنا و ظرف آن در مراسم حنابندانتزیینات داخل سینی حنا با شمع

تزیینات سینی حنادیزاین سینی حنا برای عروس

تزیین سینی حنا زیبا و شیک تزیینات جدید و شیک سینی حنا تزیین سینی حنا به سبک جدیدتزیین سینی برای جشن حنابندان عروس

مدلهای دیگری از تزیینات زیبای حنا

در قدیم رسم بود که در مجلس حنابندان سینی حنا را دورتادور مجلس بچرخانند و مهمانان که معمولا همگی آنها خانوم بودند، در این جشن، کف دو دست خود را به حنای مراسم آغشته می کردند؛ در واقع حنا مهمترین ارکان این جشنها بوده و باور ایرانیان بر این است که حنا هدیه ای از بهشت بوده و نماد محبت، شادی و کامروایی می باشد، ایرانیان باستان نیز آن را به نشانه مهر و نیکبختی و شادی می دانستند.

تزییناتی شکیل از سینی حنا

جشن حنابندان، در شهر های مختلف ایران به شیوه های مختلف و با آداب خاصی برگزار می شود و قسمت مشترک در همه آنها برگزاری حنابندان یعنی خیس کردن حنا و آماده کردن آن برای حنا گذاشتن دست و پای عروس و داماد می باشد؛ امروزه این مراسم ها با تزیینات خاصی همراه است و ایده های فوق العاده جذاب و جدیدی برای دیزاین حنای عروسی و سفره عقد وجود دارد که بسیار شکیل و زیبا هستند، در ادامه نمونه های زیبای دیگری از تزیینات حنا را ملاحظه می کنید.

مدل تزیینات سینی حنا

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید، ایده های متنوع و جذابی برای تزیینات سینی حنا وجود دارند، تزیین حنا به شکل کیک، به شکل گل، در اشکال عروس و داماد، طاووس و … مدلهای زیبا و دیدنی از تزیینات حنای عروسی و جشن حنابندان می باشند، از این رو در اینجا دعوت می کنیم از دیگر تصاویر جدید و زیبای گردآوری شده در این زمینه دیدن کنید.

تزیینات سینی حنای عروسی

تزیینات سینی حنای عروس

تصاویری از تزیینات سینی حنا

زیباترین تزیینات سینی حنا

جدیدترین تزیینات سینی حنا

انواع تزیینات سینی حنا

ایده تزیینات سینی حنا

تزیین شکیل سینی حنا

تزیینات جذاب سینی حنا

تزیینات شکیل سینی حنا

تزیین زیبای سینی حنا

تزیینات متفاوت سینی حنا

تزیینات زیبای سینی حنا

تزیینات جدید سینی حنا

تزیینات سینی حنا

تزیین جدید سینی حنا

همانگونه که مشاهده نمودید برای تزیین ظرف حنا می توان از روش های مختلفی استفاده نمود که انتخاب آنها کاملا سلیقه ایی است و در هر یک شاهد نتیجه ایی متفاوت خواهید بود. ضمن اینکه امیدواریم از مشاهده این تصاویر و ایده ها لذت برده باشید، از شما دوستان هنرمند دعوت می نماییم با کلیک بر روی تزیین حنا با دیگر مدل ها و همچنین آموزش های جدید و جالب مجله آرگا در زمینه تزیینات حنا دیدن فرمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان