مهناز افشار، نقاشی نیمه برهنه و داستان ۴ مرد جوان در آلمان

مهناز افشار هنرپیشه سینما و تئاتر کشورمان، اخیرا از کشور مهاجرت کرده و در شهر دوسلدورف آلمان ساکن است. او پس از مهاجرت از ایران به استکهلم سوئد رفت و در کنار ابی و آرش، یکی از ۴ داور مسابقه استعدادیابی پرشیا گات تلنت شد.

مهناز افشار، نقاشی نیمه برهنه و داستان 4 مرد جوان در آلمان

مهناز افشار هنرپیشه سینما و تئاتر کشورمان، اخیرا از کشور مهاجرت کرده و در شهر دوسلدورف آلمان ساکن است. او پس از مهاجرت از ایران به استکهلم سوئد رفت و در کنار ابی و آرش، یکی از 4 داور مسابقه استعدادیابی پرشیا گات تلنت شد.

شمار فالورهای مهناز افشار از 12.5 میلیون نفر فرا تر رفته و احتمالا بزودی با 13 میلیون دنبال کننده، رتبه خود را در صدر پربیننده ترین پیج های اینستاگرام ایرانیان حفظ کند. استوری های مهناز افشار هم مثل پست هایی که میگذارد، بیننده زیادی دارد.

چون به مسائل اجتماعی میپردازد و تصاویری از استایل های کژوال خود را نیز به اشتراک میگذارد. اندیشه ها و آثارش ، اخیرا در سایت جدیدش به نام مهناز افشار دات کام منتشر شده است. بخاطر اقامت در اروپا، پست هایی که میگذارد معمولا 2 زبانه است.

جدیدا در اینستانوشته هایی که شامل عکس او با یک نفر دیگر است، به مخاطب می گوید که پیش از عکسبرداری، تست کرونا، منفی شده است! بازگشتت به ایران تقریبا مثل ریحانه پارسا، منتفی است و نوع حجابش و حرفهایش، این ذهنیت را به مخاطب می دهد که مهناز، سفری بی بازگشت به اروپا داشته است.

مهناز افشار در چند هفته اخیر، چند عکس به اشتراک گذاشته که او را در استایل های پاییزی به نمایش میگذارد. در این عکس ها، وی در کنار 4 مرد است که اطلاعاتی از آن ها نداده و از کامنت نزدیکان و دوستان و آشنایانش نیز مشخص نیست که ارتباطش با این افراد به چه اساسی است که تصویر آن ها را منتشر کرده است. مثلا در یک عکس، او را در کنار فردی به نام عمران می بینیم.

عکس های مهناز افشار

از کلکسیون عکس های مهناز افشار در پاییز 99، تصویری از او و عمران در آلمان که توضیحاتی درباره اش نداد

نوع پوشش مهناز افشار در این عکس که مونوکروم مشکی رنگ است و ماسک آویزان، با کامنت های زیادی از سوی هواداران و منتقدانش همراه شده است. عکس بعدی که مهناز افشار را در کنار پسر دیگری به نمایش گذاشته است با کلاه صورتی رنگ، او را در کنار فردی به نام علیرضا می بینیم. مهناز افشار به مخاطبانش وعده داده که بزودی زحمات این فرد را خواهید دید! گویا مهناز افشار با این پسرها، قصد دارد برنامه ای را آماده و ارائه کند که جزییاتش معلوم نیست.

مهناز افشار و فردی به نام علیرضا که با او یک پروژه جدید را آغاز کرده است

یک هفته پیش نیز مهناز افشار دوباره با استایل پاییزی مشکی رنگ و ماسک آویزان، در کنار مردی در حال که مشغول خندیدن است، عکس گرفته و درباره اش گفته که خبری نیست جز دلتنگی برای همتون و روزهای کرونایی. او از هشتگ قوی باشید برای دیده شدن بیشتر عکس که 350 هزار لایک و هزاران کامنت گرفت استفاده کرد. توضیحاتی هم درباره این فرد و علت عکسبرداری مثل قبل ارائه نداد.

از کلکسیون عکس های مهناز افشار با یکی از 4 پسر در نیمه دوم سال 99

این عکس که در زیر مشاهده میکنید، چهارمین عکسی است که مهناز افشار با حضور یک مرد جوان گرفته و درباره اش گفته مهربون تری هری پاتر جهان است! علت اینکه مهناز افشار با مردهای جوان عکس های مشترک منتشر می کند مشخص نیست و شاید به داستان پروژه جدیدش که اطلاعاتی درباره آن نداده مربوط باشد.

از کلکسیون عکس های مهناز با پسری که آن را هری پاتر خواند

مهناز افشار در نیمه دوم آبان، تصویر یک نقاشی که گویا پرتره نیمه برهنه خودش است را به اشتراک گذاشت و با 10 هزار کامنت همراه شد. درباره اش نوشته بود که:

من صدای سبز خاک سربی ام صدایی که خنجرش رو بخداست و صدایی که توی بهت شب دشت نعره ای نیست ولی یک اوج صداست

طراحش گفته بود: اینبار قویتر از بار اول زندگى میکنم، چون یاد گرفتم همه ى آدمها با رنج و درد روبرو میشن ولى مهم اینه که بتونیم همین درد هارو تبدیل کنیم به یک نیروى مثبت و رشد کنیم همزمان باهاش.

طراح این نقاشی، بانوی ایرانی جوان مقیم دولسدورف آلمان است که کارهایش در قالب برند رویا آرت در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته شده است.

ویدیو کوتاه رانندگی مهناز افشار در خیابان های آلمان بیش از 1.3 میلیون بازدید کننده داشت

عکس‌های جنجالی اخیر مهناز افشار احتمالا مقدمه یک پروژه جدید هنری وی باشد که باید ببینیم چه زمانی رونمایی می شود.

مهناز افشار و دخترش لیا

 با شکایت طلبه مازندرانی که گفته شده از تصویر وی برای جریان‌سازی علیه روحانیت سوءاستفاده شده بود، مهناز افشار تحت پیگرد قرار گرفت.
وکیل مهناز افشار سال پیش برای بررسی پرونده موکلش به شعبه 4 دادسرای فرهنگ و رسانه تهران رفته بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان