مدل کمد دیواری ام دی اف با طراحی مدرن و جدید

در اغلب خانه های ایرانی از کمد دیواری برای جلوگیری از شلوغ شدن دکوراسیون منزل استفاده می شود, کمد دیواری ها در انواع طرح های مختلف موجود هستند که کمد دیواری ام دی اف یکی از پرطرفدارترین مدل ها است.

مدل کمد دیواری ام دی اف با طراحی مدرن و جدید

کمد دیواری بخش زیادی از فضای دیوار را اشغال می کند بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب طرح و جنس و رنگ کمدهای دیواری توجه لازم را داشته باشید, در ادامه تصاویری از انواع مدل کمد دیواری ام دی اف با طراحی شیک و مدرن را مشاهده خواهید کرد.

کمد دیواری کاربرد زیادی در طراحی داخلی منزل دارد کمد های دیواری علاوه بر اینکه فضای ذخیره سازی مناسبی را برای قرار دادن وسایل فراهم می کنند می توانند زیبایی و جذابیت خاصی را به دکوراسیون ببخشند.

مدل کمد دیواری

کمد دیواری ام دی اف با طراحی کاربردی و زیبا

کمد دیواری MDF امروزه در انواع مدل کمد های دیواری کشویی و ریلی و …. موجود هستند و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل و سلیقه شخصی خود کمدی مناسب را انتخاب کنید.

مدل کمد دیواری قهوه ای

مدل کمد دیواری ریلی ام دی اف

کمد های دیواری ریلی از انواع کمد هایی زیبا و جدید هستند و اغلب افراد امروزه از این مدل کمد های دیواری استفاده می کنند. کمد دیواری های ریلی در انواع طرح های MDF و هایگلاس و چوبی موجود هستند و بهتر است شما طرح و رنگ این مدل کمد ها را با توجه به سایر وسایل موجود در دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.

مدل کمد دیواری ریلی ام دی اف مدل کمد دیواری ام دی اف با طراحی شیک مدل کمد دیواری با طراحی کاربردی و شیک مدل کمد دیواری شیک ام دی اف کمد دیواری ریلی ام دی اف مدل کمد دیواری دو رنگ کمد دیواری ریلی جدید مدل کمد دیواری سفید و قهوه ای ام دی اف

مدل کمد دیواری MDF شیک برای اتاق خواب

کمد های دیواری MDF مات هستند و این مدل کمد ها در انواع رنگ های روشن و تیره موجود هستند که بهتر است رنگ کمد های دیواری MDF را با توجه به اندازه اتاق مورد نظر خود انتخاب کنید. در اتاق خواب ها با متراژ بزرگ می توانید از انواع رنگ های روشن و تیره کمد های دیواری استفاده کنید در صورتی که بهتر است برای اتاق خواب های کوچک از کمد های دیواری با رنگ روشن و یا سفید استفاده شود تا فضای اتاق بزرگ تر به نظر برسد.
علاوه بر طرح و رنگ کمد دیواری MDF باید به فضای ذخیره سازی داخلی آن نیز توجه کنید بخش داخلی این مدل کمد ها به قفسه ها و کمد های کوچک تری تقسیم می شود و شما می توانید از بخش های مختلف کمد های دیواری برای آویز کردن لباس و قرار دادن کیف و کفش و کتاب و سایر وسایل شخصی خود استفاده کنید.

  مدل کمد دیواری ام دی اف شیک   مدل کمد دیواری با رنگ سفید مدل شیک و جذاب کمد دیواری   مدل کمد دیواری شیک و مدرن برای اتاق خواب مدل زیبا و متفاوت کمد دیواری مدل کمد دیواری مدرن  مدل کمد دیواری سفید مدل کمد دیواری ساده مدل کمد دیواری شیک ام دی اف مدل کمد دیواری با طراحی ساده مدل شیک کمد دیواری مدل کمد دیواری با طراحی زیبا و متفاوت مدل کمد دیواری

مدلهای جدیدتری از کمد های دیواری mdf

امروزه انواع مدلهای کمد دیواری جدید و متنوعی به بازار عرضه می شوند که دارای امکانات فراوانی نظیر کشوهای زیاد، میز آرایش، درب ریلی، درب لولایی و یا ترکیبی، درب آینه دار و غیره در انواع طرح ها و رنگهای جذاب و زیبا هستند که در ادامه نمونه های دیگری از این کمدهای دیواری mdf را ملاحظه می کنید.

تصاویری از کمد دیواری mdf

کمدهای آینه دار mdf یکی از جذاب ترین مدلهای کمدهای دیواری کشویی و یا لولادار هستند که یک انتخاب بسیار عالی برای دکوراسیون اتاق خواب و به منظور بزرگنمایی اتاق و دلباز تر نشان دادن فضا می باشند، ضمن اینکه استفاده از این نوع کمدها برای فروشگاه های لباس و به عنوان اتاق پرو نیز کاربرد زیادی دارند. حال به هنگام انتخاب این نوع کمدهای آینه دار با طرح چوب و mdf حتما باید به تطابق و هماهنگی آن با طرح و رنگ دیوار ها و وسایل دیگر اتاق توجه شود.

کمد دیواری ام دی اف آینه ای

همانطور که گفتیم؛ استفاده از کمدی با فضای داخلی کافی و جادار به همراه کشو های زیاد علاوه بر ایجاد دکوراسیونی جذاب، می تواند برای نظم دادن وسایل داخل اتاق و نیز به عنوان کمد لباس شیک و زیبا بسیار مفید واقع شود، در اینجا می توانید از جدیدترین مدلهای کمد دیواری mdf با طراحی زیبا و مدرن دیدن کنید.

کمد دیواری mdf قهوه ای

مدلهای متنوع کمد دیواری mdf

عکس کمد دیواری mdf

کمد دیواری mdf سفید و زیبا

مدلی از کمد دیواری mdf

کمد دیواری mdf با طرح زیبا

انواع کمد دیواری mdf

کمد دیواری mdf کشویی

کمد دیواری mdf آینه ای

جدیدترین کمد دیواری ام دی اف کمد دیواری mdf ریلی

کمد دیواری ام دی اف زیبا

کمد دیواری mdf زیبا

کمد دیواری mdf جدید

کمد دیواری mdf شیک

کمد دیواری mdf

در این مطلب انواع مدل کمد دیواری MDF با طراحی کاربردی و مدرن را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی داشته باشند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها کمد دیواری مناسبی را انتخاب کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان